روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ چهارشنبه ۲ اسفند - شماره 4552

حسن هانی زاده در گفت‌وگو، با کائنات :

اسرائیل و آمریکا با کشتار فعالان آنروا نشان دادند ناقض قوانین بین المللی هستند


  یکی از موضوعاتی که رسانه های بین المللی و رسانه های حامی حق وحقیقت و عدالت باید روی آن کار کنند زیر پا گذاشتن قوانین بین المللی از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی است زمانی که این قوانین به نفع آنها منتهی نشود.  
هنگامی که این مسائل مطرح شود و مردم سراسر دنیا به این موضوع واقف شوند که قوانین بین المللی بازیچه دست خواسته های ضد انسانی و ضد حقوق بشری آمریکا و اسرائیل است قطعا در برابر آمریکا می ایستند لذا این موضوع باید برجسته شود که آمریکا و اسرائیل برای تامین منافع خود انسان ها حتی انسان های حامی مظلومین را قربانی می کنند.
با توجه به اینکه یک صد نفر از کارکنان آنروا که بسیار در غزه فعال هستند در طی ماه های گذشته توسط  رژیم صهیونیستی کشته شدند بی شک لازم است این موضوع برجسته شود و رژیم صهیونیستی و امریکا به افکار عمومی پاسخ دهند چرا که کارکنان آنروا از مصونیت بین المللی برخوردارند و بخشی از بدنه سازمان ملل را تشکیل می دهند.
اینک اتهام زنی ها از سوی اسرائیل آغاز شده با توجه به اینکه اغلب کارکنان آنروا از ملیتهای مختلف به شمار می روند اتهام زنی علیه کارکنان آنروا مبنی بر اینکه با حماس همکاری داشتند اتهام غیر قابل توجیه و بدون مدرک است لذا اسرائیل برای توجیه کشتار یکصد نفر از کارکنان آنروا آغاز به اتهام زنی کرده است.
مساله حائز اهمیت حمایت بی چون و چرای آمریکا از اسرائیل است در حالی که هیچ سرنخی مبنی بر همکاری آنروا با حماس وجود ندارد به این دلیل   اسرائیل و آمریکا باید به افکار عمومی پاسخ دهند چرا یکصد تن از کارکنان آنروا را کشته اند و این موضوع باید برای افکار عمومی روشن شود که اسرائیل قوانین و مقررات سازمان های بین المللی را زیر پا می گذارد و نقص می کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه