روزنامه کائنات
2

سیاسی

۱۴۰۲ چهارشنبه ۱۸ بهمن - شماره 4544

جمع‌آوری بیانات قضایی امام راحل و مقام معظم رهبری

  رئیس پژوهشگاه قوه قضاییه از جمع‌آوری بیانات قضایی امام راحل و مقام معظم رهبری در قالب یک کتاب خبرداد.
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی هادی طی سخنانی در همایش اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به تأکیدات دو سال پیش رئیس دستگاه قضا درخصوص جمع‌آوری بیانات و توصیه‌های قضایی امام راحل و مقام معظم رهبری، گفت: «در این راستا تیمی در پژوهشگاه قوه قضاییه تشکیل شد و این گروه در نخستین اقدام، تمامی بیانات، رهنمودها، فرامین و مکتوبات رهبر معظم انقلاب اسلامی درخصوص موضوعات قضایی را در کتاب «اندیشه‌های قضایی رهبر معظم انقلاب اسلامی» جمع‌آوری کرد و بعد از آن نیز «منشور حکمرانی قضایی» تنظیم و تدوین شد.

دستگیری2نفر از عوامل گروهک‌های تروریستی
در سیستان و بلوچستان
 سخنگوی پلیس طی اطلاعیه‌ای از دستگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی داعش و یک نفر از گروهک تروریستی انصارالفرقان در 24ساعت گذشته خبر داد. سردار سعید منتظرالمهدی سخنگوی فراجا در ادامه افزود: «اعضای این تیم، قصد انجام اقدامات تروریستی را داشته که با اشراف و تعامل جوامع اطلاعاتی، شناسایی و قبل از هرگونه اقدام خرابکارانه‌ای، توسط مأموران جان بر کف انتظامی طی عملیات فنی و پیچیده، دستگیر شدند.»

رئیس ستاد اربعین:
تشکیل قرارگاه مشترک
بین ایران و عراق کمک بزرگی
 به راهپیمایی اربعین دارد
  رئیس ستاد اربعین گفت: «راهپیمایی اربعین جلوه‌ای از اقتدار جهان اسلام است؛ دشمنان به‌دنبال تضعیف آن و ما دنبال اقتداربخشی به این مراسم هستیم و این درسی است که از رهبر انقلاب یاد گرفته‌ایم.» سید مجید میراحمدی در نشست هماهنگی ستاد اربعین با حضور مسئولان مربوطه کشور عراق ضمن محکومیت نقض حاکمیت عراق گفت: «آمریکایی‌ها باید بپذیرند که دوران سلطه‌گری آنها پایان یافته است. جبهه مقاومت و اسلام به نزدیکی‌های قله پیروزی رسیده است و انشالله همه باهم پیروزی را در آغوش بگیریم؛ این اقدامات جنایت‌کارانه نمی‌تواند مانع پیروزی جبهه مقاومت و دولت و ملت‌های مستقل شود. جا دارد در رابطه با اربعین از اقدامات بسیار شایسته و قابل تقدیر دولت و ملت عراق بسیار تشکر کنم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه