روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ شنبه ۱۴ بهمن - شماره 4540

بانک‌های خصوصی منابع اصلی سپرده‌ها را در استان مبدا هزینه کنند


  معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: بانک‌های خصوصی منابع بخش اصلی سپرده‌ها را در همان استان مبدا هزینه کنند و این نباشد که منابع استان را جمع کنند و به استان‌های برخوردار و کلانشهرها ببرند و مردم استان مبدا که سپرده گذاری می‌کنند، بی‌بهره بمانند.
به گزارش کائنات ، داوود منظور با اشاره به تعامل موسسه اعتباری ملل و شهرداری کرمان اظهار کرد: این همدلی و همکاری شورای شهر، استانداری و ... نشان می‌دهد که با همدلی می‌توانیم پیام‌های نویدبخشی برای مردم به ارمغان بیاوریم.
وی شکل‌گیری شوراهای اسلامی شهر و روستا را یکی از برکات جمهوری اسلامی برشمرد و افزود: در حوزه حکمرانی شهری و محلی شاهد مردم سالاری دینی از طریق اراده مردم و انتخاب شوراهای شهر و روستا هستیم که یک توانمندی و ظرفیت جدیدی را ایجاد کرده و دولت حامی و پشتیبان این ظرفیت گسترده است.
معاون رئیس جمهور بیان کرد: این کار بزرگ نشان می‌دهد در حوزه خدمات و عمران شهری می‌توانیم از همه فرصت‌های خدادای استفاده کنیم و منابع را تجمیع و به کار بگیریم و این تله کابین و امکانات تفریحی که اضافه می‌شود، به ظرفیت گردشگری استان می‌افزاید.
وی با اعتقاد به اینکه زیبایی‌های استان کرمان بی نظیر است، ادامه داد: تله‌کابین شهر کرمان به جذابیت‌های گردشگری استان اضافه می‌کند و این مجموعه در کنار فرصت‌های گردشگری طبیعی و آثار تاریخی کرمان ظرفیت‌های منحصربه‌فردی برای گردشگران داخلی و خارجی ایجاد می‌کند.
منظور تصریح کرد: انتظار داریم نهادهای مالی خصوصی و بانک‌های خصوصی منابع بخش اصلی سپرده‌ها را در همان استان مبدا هزینه کنند و این نباشد که منابع استان را جمع کنند و به استان‌های برخوردار و کلانشهرها ببرند و مردم استان مبدا که سپرده گذاری می‌کنند، بی‌بهره بمانند.
وی عنوان کرد: باید آنچه آورده هر استان برای بانک‌های خصوصی است، به آن استان برگردد و به پیشرفت و توسعه استان کمک کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه