روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۲ يکشنبه ۳۱ ارديبهشت - شماره 4363

گرگان- کیش ؛ دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان

پرواز را هم باید به خاطرات بسپارید!

 نرخ پروازهای هوایی در ایران حالا دیگر بقدری شده است که برخی از ما فقط باید پرواز را به خاطر بسپاریم. کاری نداریم که چرا اینطوری شده است. اما دیدن قیمتها حرفهای نگفته ای دارد که لابد مسئولین به آنها پاسخ خواهند داد.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- مشهد براساس فهرست اصلاح شده به یک میلیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- کیش هم از حالا به‌بعد حداقل یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود. البته گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد و برای خریدش باید حدود دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان خرج کنید. زائران حرم امام رضا برای سفر به مشهد از تهران، یک میلیون و ۲۶۲ هزار تومان برای خرید بلیط هواپیما هزینه پرداخت می‌کنند و اگر ساکن تبریز باشند، قیمت بلیط هواپیما به مشهد برایشان یک میلیون و ۶۷۵ هزار تومان تمام می‌شود.
گران‌ترین بلیط هواپیما به مسیر گرگان- کیش تعلق دارد که با احتساب مالیات و ارزش افزوده از کف قیمت دو میلیون و ۱۴۰ هزار تومان شروع می‌شود. قیمت بلیط هواپیما در مسیر ساری- کیش به دو میلیون و ۸۶ هزار تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر کیش- تبریز هم به دو میلیون و ۵۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تبریز- بندرعباس، با احتساب مالیات و ارزش افزوده به حداقل یک میلیون و ۹۷۲ هزار و ۲۰۰ تومان رسیده است. نرخ جدید بلیط در پرواز ساری- بندرعباس به‌حداقل یک میلیون و ۸۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان رسیده است.
پرواز قشم- مشهد، عسلویه- مشهد، کرمانشاه- مشهد، کیش- مشهد نیز در دسته پرواز‌های گرانقیمت قرار می‌گیرند.
نرخ جدید بلیط پرواز تهران- مشهد به‌عنوان محبوب‌ترین مسیر پرواز‌های داخل کشور، به یک ملیون و ۲۶۲ هزار و ۲۰۰ تومان افزایش پیدا کرده است. اگر از مهرآباد سوار هواپیما شوید و مسیر تهران- کیش را انتخاب کنید، نرخ جدید بلیط پرواز دست‌کم یک میلیون و ۶۸۳ هزار و ۶۰۰ تومان خواهد بود.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- شیراز از یک میلیون و ۲۷۳ هزار و ۱۰۰ تومان آغاز می‌شود و در مسیر تهران بندرعباس که یکی دیگر از مسیر‌های پرتردد و محبوب است، نرخ جدید بلیط هواپیما از یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان آغاز خواهد شد.
نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اراک با احتساب مالیات و عوارض، حداقل ۷۲۸ هزار و ۲۰۰ تومان خواهد بود. با ۹۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان می‌توان در مسیر تهران- اردبیل سوار هواپیما شد. نرخ جدید بلیط هواپیما در مسیر تهران- اصفهان از ۹۳۴ هزار و ۹۰۰ تومان کلید می‌خورد.
قیمت بلیط پرواز تهران- آبادان و برعکس، یک میلیون و ۲۲۷ هزار و ۱۰۰ تومان است. نرخ جدید بلیط تهران- رشت ۸۶۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شده است. با ۸۲۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌توان بلیط پرواز تهران- سمنان خرید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه