روزنامه کائنات
3

اقتصاد

۱۴۰۲ دوشنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 4360

برنامه‌ریزی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای پرداخت غیرحضوری همه وام‌ها

 مدیرعامل بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران گفت: بانک باید به سمتی حرکت کند که همه پرتفوی وام‌های پرداختی آنلاین شود و این موضوع جزو برنامه‌‏های بانک است.
به گزارش روزنامه کائنات و به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک در سفر به استان گیلان ضمن مذاکره با مدیرعامل منطقه آزاد انزلی و مدیرکل صداوسیمای گیلان، از باجه بانک که در منطقه آزاد انزلی مستقر است، بازدید کرد. شرکت در جلسه‌‏ای که با حضور رؤسای شعب و دوایر ستادی بانک در استان گیلان برگزار شد، از دیگر برنامه‌های مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در این سفر به گیلان بود.
در ابتدای این جلسه «محمدرضا نجفی‌شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان گزارشی از عملکرد بانک در این استان ارائه کرد.
 تلاش برای پرداخت غیرحضوری همه وام‌های بانک
در ادامه جلسه دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران اظهار داشت: آمار و ارقام گواه آن است که استان گیلان به واسطه راه‏‌های ارتباطی که دارد، یکی از با ظرفیت‌ترین استان‌های کشور ‏است. انتظار می‏‌رود که سهم نقدینگی استان در سال جاری به بالای ۵ درصد افزایش یابد.
مدیرعامل بانک قرض‌‏الحسنه مهر ایران بیان کرد: طرح کالاکارت یکی از طرح‌‏های خوب بانک است که درصدی از پرتفوی وام‌های پرداختی بانک را به خود اختصاص می‌‏دهد و باعث حل مشکلات مردم می‌‏شود. در صورتی که این طرح نواقصی نیز داشته باشد، برطرف خواهد شد.‏ وی اظهار داشت: بانک باید به سمتی حرکت کند که همه پرتفوی وام‌های پرداختی آنلاین شود و این موضوع جزو برنامه‌‏های بانک است.
 مشتریان؛ مهم‌ترین سرمایه بانک هستند
دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان دیگر سخنران این جلسه بود. وی با تأکید بر اهمیت مفاهیم مشتری‌مداری و پرستاری مشتری، اظهار داشت: ما همیشه نگاه سرمایه‌‏ای به مشتریان داریم؛ به‌طوری که باید در حفظ و تقویت آن‌ها کوشا باشیم. وی در همین رابطه افزود: نکته مهمی که باید توجه شود، جلب رضایت مشتریان است. باید تلاش کنیم تا با ارائه سریع و آسان خدمات مورد نیاز مشتریان، رضایت آن‌ها را جلب کنیم.
سامانه بازاریابی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران راه‌اندازی می‌شود
در ادامه «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار بانک اظهار داشت: سامانه بازاریابی در حال راه‌اندازی است که بخشی از آن به‌صورت پایلوت پیاده‌سازی شده است. خوشبختانه استان گیلان عملکرد خوبی در این زمینه داشته است.
وی گفت: سامانه مهریار نیز برای بهره‌مندی شعب راه‏‌اندازی شده و در گام بعدی ضابطین مهریار به این سامانه اضافه خواهد شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه