روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند - شماره 4332

در خارگ برگزار شد؛

اولین همایش مسئولان آموزش استانداری‌ها و دفاتر نظارت سراسر ‌کشور

 به گزارش روابط عمومی فرمانداری بوشهر : نخستین همایش مسئولان آموزش استانداری‌ها و دفاتر نظارت سراسر ‌کشور انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که در محل جزیره خارگ با حضور صالح رحیمی فرماندار بوشهر برگزار گردید.
صالح رحیمی فرماندار بوشهر : در اولین همایش اموزشی مسئولان آموزش استانداری ها و شورای نگهبان که  در محل جزیره خارک برگزارشد، گفت: اولین همایش آموزشی مسئولان آموزش انتخابات استانداری ها و شورای نگهبان با ابتکار دفتر انتخابات وزارت کشور در حال برگزاری است.
 وی افزود: این همایش دو روزه به منظور آموزش مسئولان اموزش استانداری های سراسر کشور در بحث انتخابات برای آماده سازی هر چه قوی برای برگزاری انتخابات باشکوه در سال آتی پیش بینی شده است و امید بر این است که با هم افزایی همه ظرفیت ها بتوانیم انتخاباتی در شان و طراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز کشور برگزار کنیم.
 فرماندار بوشهر در بخش دیگری از صحبت های خود به شناسایی مشکلات، چالش ها در حوزه برگزاری انتخابات پیش رو اشاره داشت و گفت: بایستی با هم اندیشی و تعامل مشترک میان دو نهاد متولی برگزاری انتخابات یعنی وزارت کشور به عنوان مجری اصلی و شورای نگهبان به عنوان دستگاه نظارتی بتوانیم نقاط ضعف را احصا و به حل ان در طی بازه زمانی یک ساله همت گماریم.
رحیمی تصریح کرد: با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همکاران در فرمانداری ها و بخشداری ها جدید الانتصاب هستند و اشنایی لازم با ساختار و هیات های اجرایی و نظارت انتخابات نداشته باشند برای همین برگزاری این دوره همایش می تواند کمک بزرگی به این همکاران در شناخت عمیق تر از روند برگزاری انتخابات داشته باشد.
 فرماندار بوشهر در پایان از تدبیر صورت گرفته از سوی دفتر انتخابات وزارت کشور برای برگزاری این همایش آموزشی قدردانی کرد، گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه نیازمند نیروی انسانی آگاه و متعهد هستیم و این موضوع به صورت جدی بایستی دنبال شود.

بازدید سرپرست
حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی از کشتارگاه
 اراک- فرناز امیدی: سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به همراه سرپرست دفتر نمایندگی ولی فقیه در اداره کل دامپزشکی استان مرکزی با حضور در کشتارگاه دام خمین و کشتارگاه طیور شازند، از فرایند ذبح شرعی در این کشتارگاه ها بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان مرکزی، حجت الاسلام و المسلمین خلقت سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی به همراه گودرزی روز گذشته از کشتارگاه دام خمین و شب گذشته از کشتارگاه طیور شازند در راستای بررسی وضعیت ذبح شرعی بازدید کرد.
خلقت سرپرست حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ضمن ابزار رضایت از وضعیت نظارت بهداشتی و شرعی در کشتارگاه ها، در خصوص لزوم ارتقا سطح نظارت های بهداشتی و شرعی مطالبی را به مسئولین واحدها اعلام کرد.
در این بازدیدها طی جلسه با ناظرین ذبح شرعی کشتارگاه ها، اعمال نظارت های لازم مورد بررسی قرار گرفت.

ویژه برنامه «مهرِ تمام» در حرم کریمه اهل‌بیت(س)
 ویژه برنامه نیمه شعبان با عنوان «مهرِ تمام» به همت امور فرهنگی خواهران حرم بانوی کرامت در محفل دختران بهشتی برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه