روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۴ اسفند - شماره 4332

رئيس سازمان جهادکشاورزي استان اعلام کرد؛

اجراي طرح فجر تا فطر در فروشگاه هاي زنجيره اي آذربايجان شرقي

تبریز – لیلا پاشایی: رئيس سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي از اجراي طرح فجر تا فطر در فروشگاه هاي زنجيره اي سراسر استان آذربايجان شرقي خبر داد.
اکبر فتحي در گفتگو با خبرنگار ما در تبریز با اعلام اين خبر گفت: در طرح فجر تا فطر، ۳۴ قلم کالا که جزو کالا‌هاي اساسي و مصرفي مردم است با تخفيف ۱۰ تا ۲۵ درصد عرضه مي‌شود.
وي با بيان اينکه پيرو صحبت‌هاي رييس جمهور و جلسات مشترکي که دکتر ساداتي‌نژاد و مديران ارشد وزارت متبوع با فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي کشور داشتند طرح فجر تا فطر در تمامي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در کشور و همچنين
70 فروشگاه زنجيره اي در سطح تبريز و شهرستانهاي استان آذربايجان شرقي آغاز شده است افزود:  اين طرح مي‌تواند آرامشي در حوزه بازار ايجاد کند و تا پايان ماه رمضان به آرامش و ثبات در وضعيت بازار کمک کند و ايام پرمصرف کالاهاي اساسي وضعيت باثباتي شکل بگيرد.
فتحي با بيان اينکه اين طرح براي تقويت توان خريد و بهبود سبد معيشت هموطنان عزيزمان برنامه‌ريزي شده و فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي با هماهنگي تأمين کنندگان کالاهاي اساسي، تخفيفات ۱۲ تا ۳۰ درصدي انواع کالاهاي تنظيم بازار را براي عرضه و فروش در طرح از فجر تا فطر تدارک ديده‌اند افزود: هدف از فروش کالاها با تخفيفات ويژه، تلاش در جهت ايجاد فضايي
آرام و بدون دغدغه براي تأمين مايحتاج اساسي در آستانه سال نو و ماه مبارک رمضان است. در طرح از فجر تا فطر، ۳۴ نوع کالا از جمله انواع برنج خارجي، مرغ گرم و منجمد و گوشت منجمد تنظيم بازار با تخفيفات ويژه و به صورت فروش فوق‌العاده عرضه مي‌شود.
وي با بيان اينکه بازرسي و کنترل بازار براي نظارت بهتر و بيشتر بر کيفيت و قيمت کالاهاي عرضه شده در فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي در ايام پاياني سال تشديد شده است ضمن تقدير از عملکرد مجموعه فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي رفاه، گفت: فروشگاه‌هاي زنجيره‌ايي مانند رفاه در اين طرح عملکرد بسيار خوبي داشتند.
رئيس سازمان جهادکشاورزي استان آذربايجان شرقي با بيان اينکه اين کالاها به مدت سه ماه توسط فروشگاه‌هاي زنجيره‌ايي بدون سود به فروش مي‌رسد ادامه داد:  در ايام پيش رو در عيد و ماه مبارک رمضان در مورد تامين فرآورده‌هايي مانند مرغ و گوشت منجمد مشکلي نداريم در مورد نهاد‌هاي دامي ذخاير کشور وضعيت بسيار خوبي را دارد و مشکلي از اين بابت در ايام پيش رو
نداريم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه