روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۳ اسفند - شماره 4331

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور :

مجلس قانون شهدای جهادگر را تصویب کند

 مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید براینکه خدمت صادقانه به مردم در مقابل پمپاژ ناامیدی راهکار مقابله با دشمنان است،گفت: افتخار ما این است که در جریان جهادی کشور ۵۶ خانواده جان عزیزشان را تقدیم کشور کردند.
سومین یادواره جهادگر پاسدار شهید محمدعارف کاظمی با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور، سرهنگ مجیدیمعاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و جمعی از مسئولین و جامعه جهادگر استان، با مداحی حاج مهدی سلحشور به میزبانی شهرستان سیمرغ برگزار شد.
سردار زهرایی در این یادواره، ضمن تبریک ایام شعبانیه، با اشاره به اینکه محمد عارف کاظمی، عارفی ۱۸ساله  بود و تودهنی به کسانی زد که میگویند دهه هشتادی‌ها در راه اسلام و قرآن نیستند، گفت:محمد عارف با دستان پرتوان پدر و دامن مادری پاک پرورش و چنین عارفی را تربیت شده است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: محمدعارف کاظمی و شهدای عزیز اوج تفکرشان را در ولایت‌پذیری و اطاعت محض از، ولی میدانستند و برای خودشان کج روی قائل نبودند، همانطور که حضرت ابوالفضل عباس (ع) در دفاع از ولایت و مسیر خدمت شهید شد، محمدعارف کاظمی نیز در مسیر خدمت بی منت به شهادت رسید.
سردار زهرایی در ادامه با تاکید بر اینکه مکتب عاشورا، مکتب‌ساز است، خاطرنشان کرد:سردار شهید حاج قاسم سلیمانی میگفت که ما ملت امام حسینیم، او در این مکتب تربیت شد و سردم‌دار یک مکتب بود.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تصریح بر اینکه جنگ رسانه‌ای ترکیبی امروزه در همان دوران ائمه (ع) هم مشاهده شد، اضافه کرد: ما  در نبرد ناگزیر بین جبهه حق و استکبار قرار داریم، اینکه در کدام لشکر قرار داریم مهم است.
سردار زهرایی با بیان اینکه همه ما در دوره امام زمان (عج) قرار داریم و باید جایگاه خودمان را خوب درک کنیم، افزود:در حال حاضر با سه دسته کافران، قاتلین و مستکبرین مواجه هستیم، این سه دسته به کمک بی تفاوت‌ها موفق شدند، بی تفاوت‌ها خاک در سر تاریخ کردند و الان هم همین است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور در بخش دیگری از سخنان خود به اغتشاشات اخیر هم اشاره کرد و گفت:  اغتشاش به ما مطالبی  را آموخت، اینکه به مدت سه ماه فقط نوک پیکان را اغتشاشگران، ولایت قرار داده بودند.
سردار زهرایی ادامه داد: یک عده در زمان اغتشاش درب بازار را قفل زدند، تهدید کردند، حال در مدارس شروع به ایجاد مسمومیت کردند تا محبوبیت نظام و ضریب نفوذ کلامش را کم کنند و بین نظام و مردم فاصله بیاندازند، که برای مقابله، دفاع قاطعانه، سریع، شفاف، بدون رودروایسی و در زمان مورد نیاز است.
مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور با تاکید براینکه خدمت صادقانه به مردم در مقابل پمپاژ ناامیدی راهکار مقابله با دشمنان است، اما این اقدام جز در شهدا تبلور پیدا نمی‌کند، افتخار ما این است که در جریان جهادی کشور ۵۶ خانواده جان عزیزشان را تقدیم کشور کردند.
سردار زهرایی با تصریح بر اینکه  از روسای مجلس انقلابی میخواهیم که کلمه شهید را برای کسانی که جانشان را در راه جهاد فدا کردند در قانون بیاوردندف خاطرنشان کرد: انقلاب شهیدان را تولید می‌کند دشمن نمیتواند این جریان را کور کند.
گفتنی است این یادواره به همت سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا و با مشارکت و همدلی گروه‌های جهادی استان مازندران برگزار شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه