شهرستان
به گزارش روابط عمومی مخابرات منطقه بوشهر، علی مهرپویا ضمن اشاره به اینکه در شرایط حاکم در بازار باید به موضوع ارتباط با مشتری توجه بیشتری داشته باشیم، اعلام کرد: دفاتر پیشخوان و مراکز فروش سیم کارت همراه اول که خدمات مختلفی به مشترکان ارائه میکنند، سهم مهمی در ارتباط با مشتری دارند و این ارتباط باید به بهترین شکل ممکن حفظ و همچنین به نیازهای مشتریان در کم ترین زمان ممکن پاسخ دهند. در پایان مهرپویا به تکریم و درخواستهای منطقی ارباب رجوع و هنچنین حفظ شان و منزلت مشتریان تاکید نمود و افزود: ارائه خدمات مطلوب به مشتریان توسط دفاتر موجب افزایش رضایت از خدمات مخابرات می گردد. شایان ذکر است حدود یکصد دفتر پیشخوان، خدمات ارتباطی و ict روستائی در سطح استان بوشهر فعال هستند.