روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۴ مرداد - شماره 4187

با تصاحب سکوهای افتخار مسابقات قهرمانی کشور اسکواش؛

ورزشکاران آذربایجان شرقی خوش درخشیدند

آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: مسابقات قهرمانی کشور (کمتر از 13 و 15 سال دختران) اسکواش با شناخت چهره های برتر به پایان رسید.
مراسم اختتامیه این رقابت ها با حضور حسن زاده رئیس هیات اسکواش استان، امان زاده معاون ورزشی آذربایجان شرقی، سعید نامور رئیس هیات ورزشی پیوند اعضای استان، نوید شفیعی دبیر هیات اسکواش استان، عابدین زاده نائب رئیس هیات استان، شهربانیان نائب رئیس فدراسیون، شعبانی سرپرست فنی مسابقات، حیدری مربی ارشد تیم ملی بزرگسالان و ناظر فدراسیون، امانی پور مربی تیم ملی نوجوانان و سروش کارشناس سازمان لیگ و سرداور مسابقات برگزار شد.
نتایج رقابت ها در رده کمتر از 15 سال:
مقام اول: باران محمد پور ( تهران)
مقام دوم: پرنیان نجفی (اصفهان)
مقام سوم مشترک: عسلی محمدی (مرکزی)، فاطیما قانعی (مرکزی)
نتایج رقابت ها در رده کمتر از 13 سال:
مقام اول: شاینا امیری (تهران)
مقام دوم: نازنین زهرا جلیلی (آ. شرقی)
مقام سوم مشترک: سانای اسدی (آ.شرقی) و آمنا اسفندیاری‌ (گیلان)
رییس هیات اسکواش آذربایجان شرقی ضمن تبریک به مدال آوران این رقابت ها، اظهار کرد: بعد از چند سال بازیکنان توانستند توانایی های خود را بسنجند و برای تمرینات بیشتر و شرکت در مسابقات بعدی انگیزه کافی داشته باشند.
حسن زاده افزود: خدا را شاکریم که این رقابت ها نیز با نظم و ترتیب و محیطی کاملا صمیمی برگزار شد و امیدواریم این مسابقات زمینه ای برای توسعه این ورزش مهیج و آشنایی هموطنان با فرهنگ های مختلف کشورمان و ایجاد دوستی و محبت بین ورزشکاران باشد.
داوران این دوره از مسابقات: ندا سروش سرداور، نیره هاشمی، الناز هوشمندکیا، نرگس  مختاری، مرجان دریابیگی و شیرین صادق پور بودند که قضاوت بازی ها را انجام دادند.
لازم به ذکر است مسابقات قهرمانی کشور اسکواش دختران از روز چهارشنبه ( ۵ مرداد ) با حضور ۵۵ بازیکن در دو رده سنی کمتر از ۱۳ و ۱۵ سال از ۱۴ استان کشور به میزبانی آذربایجان شرقی در خانه اسکواش تبریز برگزار شد که يک نقره و يک برنز، سهم آذربايجان شرقي از این مسابقات بود. سانای اسدی در رده سنی زیر ۱۳ سال پدیده این مسابقات بود که توانست در اولین آزمون حرفه ای خود در گود میادین ورزشی، مدال برنز قهرمانی کشور را کسب و آذربایجان شرقی را صاحب سکوی سوم افتخار کند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه