روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۲۴ مرداد - شماره 4187

مدیرکل بیمه سلامت مازندران:

خرید راهبردی خدمات سلامت از مهمترین برنامه های اداره کل است

 مدیرکل بیمه سلامت مازندران با بیان این که نظام سلامت خدمات ارزنده ای به جامعه تقدیم می کند افزود: خرید راهبردی خدمات سلامت برای بیمه شدگان سازمان از مهمترین برنامه های این اداره کل می باشد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بیمه سلامت مازندران، سومین نشست مشترک اداره کل بیمه سلامت مازندران با مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران، روسا و مدیران بیمارستانهای مرکز و شرق استان به میزبانی این اداره کل برگزار شد.
بر اساس این گزارش، پیرو جلسات برگزار شده با مدیران بیمارستانی و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی مازندران در غرب استان همچنین مسئولین و مدیران بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی بابل، سومین نشست مشترک با حضور دکتر محمدرضا میرزایی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران، دکتر کمانگری، سرپرست معاونت بیمه و خدمات سلامت ، روسای ادارات حوزه فنی، ادارات بیمه سلامت شرق استان و ناظرين بیمارستانی این شهرستانها، علی عموزادی ، مدیر اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران و بیش از ۴۵ نفر از مسئولین، شامل ۱۵ رئیس بیمارستان و مدیران و مسئولین درآمد بیمارستانهای مرکز و شرق استان در راستای تعامل و همکاری های فیمابین در حوزه درمان همچنین رصد و مدیریت هزینه های درمانی در  این اداره کل برگزار شد.
دکتر میرزایی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران طی سخنانی با بیان این که نظام سلامت خدمات ارزنده ای به جامعه تقدیم می کند افزود: بیمه سلامت به دنبال کمک به تأمین منابع برای کاهش هزینه های مردم در حوزه بهداشت و درمان است. وی بیان داشت: در تلاش هستیم با همفکری و هم افزایی در عملکرد این مسیر را مساعد ساخته تا هزینه های بیمه سلامت نیز کاهش یافته و از سوی دیگر کیفیت خدمت رسانی به عموم مردم افزایش یابد . وی همچنین مطالبی پیرامون  وضعیت هزینه های درمانی بیمارستانی در سال ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱  و لزوم خرید راهبردی خدمات سلامت برای بیمه شدگان عزیز سازمان سخنانی ایراد نمود.
مدیرکل بیمه سلامت مازندران در پایان اعلام کرد: این اداره کل افتخار دارد کلیه مطالبات بخش سرپایی مربوط به نسخه نویسی الکترونیک و طرح دارویار را تا پایان تیرماه پرداخت نماید. وی افزود: مطالبات بیمارستانها در بخش بستری نیز با بررسی کلیه اسناد ارسال شده از بیمارستانها برای ماه های اردیبهشت و خرداد طی هفته های آینده پرداخت خواهد شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه