روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۱۴ تير - شماره 4163

مدیر عامل شرکت گاز استان بوشهر گفت:

شمارگان قراردادهای منعقد شده شرکت گاز استان بوشهر از یک هزار مورد گذشت

 واحد امور حقوقی و قراردادهای شرکت گاز استان بوشهر از ابتدای تاسیس شرکت تا کنون با فراهم نمودن اسناد بیش از هزار مناقصه کمک فراوانی در راستای توسعه گازرسانی در سطح استان داشته است
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان بوشهر ، مدیر عامل شرکت گاز استان با اعلام این خبر افزود:یک هزارمین شماره قرارداد شرکت گاز استان بوشهراز ابتدای فعالیت این شرکت در اسفند گذشته بود که برای یکی از پروژه های اجرایی صادر گردید.
رحمانی ادامه داد:عمده قراردادهای منعقد شده مربوط به پروژه های اجرایی از قبیل گازرسانی و مقاوم سازی خطوط و سایر موارد مانند قرارداد خرید بزرگ و پیمان های مستمر می باشند.
وی افزود:تنظیم و انعقاد بیش از پنجاه قرارداد در زمینه های مختلف از جمله  پروژه های اجرایی و قرارداد خرید و پیمان های مستمر نیروی انسانی در سالی که گذشت بیانگر تلاشهای مستمر این شرکت بوده است.
مدیرعامل شرکت گاز استان افزود: نزدیک به نیمی از قراردادهای سال هزار و چهارصد به معاملات عمده اختصاص داشته که همگی پس از انجام تشریفات کامل برگزاری مناقصات عمومی از طریق سامانه تدارکات اینترنتی دولت و تعین برنده مناقصه منعقد شده اند.
رحمانی با یادآوری ابلاغ تیپ های جدید قراردادهای همسان از سوی وزارت نفت در انتهای سال هزار و سیصد و نود و نه خبر داد و تصریح کرد: تلاش کارکنان این واحد در اصلاح و ویرایش متون قراردادی پیشین با همکاری واحدهای متقاضی و در نتیجه پیشگامی شرکت گاز استان بوشهر در استفاده از تیپ های همسان جدید قابل ستایش است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام:
برق ۱۲ اداره پر مصرف ایلام قطع شد
 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام گفت ؛برق ۱۲ اداره پر مصرف فاقد رعایت الگوی مصرف قطع شد و از این پس لیست ادارات و دستگاههای اجرایی پرمصرف فاقد رعایت الگوی مصرف در صورت تداوم عدم کاهش مصرف جهت اطلاع عموم اعلام خواهد شد
ولی‌اله ناصری بر رعایت الگوهای مصرف برق در ادارات تاکید کرد و گفت: در راستای مصوبه هیات وزیران ادارات مکلف به کاهش ۳۰ درصدی مصرف در ساعات اداری و کاهش ۶۰ درصدی بار انتظار می رود اداراتی که دارای مولد اضطراری خودتامین هستند مولدهای خود را در مدار تولید برق قرار دهند. وی با اشاره به قطع برق۱۲ دستگاه اجرایی  اظهار داشت: این دستگاه‌ها، ادارات‌ و شرکت‌ها به دلیل عدم رعایت الگوهای مصرف در محیط کار با قطع برق در جهت روشن نمودن مولدهای اضطراری و کاهش مصرف خود در پیک بار مواجه شده‌اند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام با تاکید بر اینکه طبق مصوبه هیئت محترم وزیران و کاهش ساعت کاری ادارات  متاسفانه هنوز ۱۲۵ اداره و دستگاه اجرایی در استان ایلام این مصوبه را به طور کامل رعایت نکرده اند، علاوه بر این تنها ۳۰ درصد از این دستگاه‌های اجرایی مجهز به دیزل ژنراتور متناسب با نیاز مصرف و آماده بکار هستند.
وی با بیان اینکه ادارات باید از ساعت ۱۳ تمام سیستم‌های سرمایشی را خاموش کنند، تصریح کرد: ادارات باید مجهز به دیزل ژنراتور باشند تا در صورت قطع برق در انجام امور مردم اختلالی پیش نیاید.
 ناصری خاطر نشان کرد: صرفه جویی در ادارات با تنظیم کردن سیستم سرمایشی روی دمای آسایش(۲۵ درجه)، کاهش مصرف برق با استفاده از روشنایی طبیعی و همچنین هوشمند کردن موتورخانه محقق می‌شود.
وی بر خودتامینی دستگاه‌ها و ادارات در مصرف برق و ارائه خدمت به مردم، تاکید کرد و گفت: در دور اول به اداراتی که مصرف بالا دارند، تذکر می‌دهیم و در صورت تکرار، مجبور به قطع برق آنان هستیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه