روزنامه کائنات
4

جامعه

۱۴۰۱ يکشنبه ۱۲ تير - شماره 4161

معاون استانداری تهران:

آسیب‌های اجتماعی باید اولویت بندی شوند

 معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران بر لزوم اولویت بندی آسیب‌های اجتماعی تاکید و اظهار کرد: باید در موضوعاتی همچون طلاق اقدامات جدی صورت گیرد.
سید عباس جوهری در مراسم معارفه مرتضی خدمتکار آرانی به عنوان سرپرست دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری تهران، ضمن اشاره به اهمیت حوزه اجتماعی و فرهنگی و ماموریت های ترسیم شده برای این اداره کل گفت: در شرایط کنونی با تاسیس قرارگاه خدمات اجتماعی به دستور استاندار تهران و تکلیف فرمانداران به تشکیل این قرارگاه در شهرستان ها، اهمیت حوزه اجتماعی بسیار زیاد است.
وی ادامه داد: نگاه به حوزه اجتماعی نگاه دقیق و علمی است و ریل گذاری مناسب صورت گرفته، در این زمینه ظرفیت های شهرستان های استان تهران ظرفیت خوبی است و دوشنبه هر هفته جلسات قرارگاه خدمات اجتماعی تشکیل می شود.
* آسیب های اجتماعی باید اولویت بندی شوند
جوهری با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در مورد ساماندهی معتادان در استان تهران تاکید کرد: موضوع معتادان متجاهر به سرانجام مطلوبی می رسد، چراکه هدفگذاری مناسبی برای جمع‌آوری معتادان انجام شده، ضمن اینکه از ظرفیت دستگاه‌های مختلف نیز استفاده می شود.
معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه ساماندهی کودکان کار خاطرنشان کرد: باید ظرفیت‌های مختلف در زمینه کودکان کار را احصا کرد، همچنین آسیب های اجتماعی باید اولویت بندی شوند و در موضوعاتی همچون طلاق اقدامات جدی صورت گیرد.
بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، جوهری سپس با اشاره به لزوم بهره گیری از ظرفیت سازمان های مردم نهاد گفت: طبق تاکید استاندار تهران دبیرخانه مسئولیت اجتماعی بایستی در استانداری تهران تشکیل شود تا بتوان از ظرفیت اصناف، کارخانه ها، بانک ها و غیره برای پیشبرد اهداف استان استفاده کرد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه