روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۱۱ تير - شماره 4160

اعلام سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن متناسب با طبقه بندی شهری

 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر گفت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران، کلانشهرها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت پنج ساله است.
به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان بوشهر
سید محمود دستغیبی مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر در خصوص جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن اظهار داشت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه‌ جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی http://saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.
دستغیبی با بیان اینکه ثبت نام برای این تسهیلات از 1401/3/16  آغاز شده است اذعان داشت: سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در تهران، کلانشهرها و سایر نقاط شهری به ترتیب ۱۰۰، ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان مصوب و به شبکه بانکی کشور ابلاغ شده است. نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت پنج ساله است و همچنین بسته به اینکه تقاضاها در کدام شهرها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد.
وی تاکید داشت: افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.
 مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با اشاره به اینکه نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است. عنوان کرد: در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

رئیس ستاد کل ارتش پاکستان زائر حرم بانوی کرامت شد
 ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد کل ارتش پاکستان به زیارت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها مشرف شد و از اماکن این بارگاه نورانی بازدید کرد.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، ژنرال ندیم رضا رئیس ستاد کل ارتش پاکستان به همراه ۲۲ نفر از همراهان پیش از ظهر امروز با حضور در حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها به زیارت ایشان مشرف شد.
بازدید از صحن‌ها و رواق‌های حرم مطهر، حضور در جوار ضریح حرم مطهر، حضور در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها و اقامه نماز در شبستان حضرت زهرا سلام الله علیها از جمله برنامه های رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در حرم مطهر بانوی کرامت بود.
در این بازدید نکاتی پیرامون تاریخ بارگاه نورانی حضرت معصومه سلام الله علیها و شخصیت بانوی کرامت به رئیس ستاد کل ارتش پاکستان ارائه شد و وی با تاریخ و فرهنگ مردم قم و ارادتشان به این حضرت آشنا شد.
همچنین وی در این بازدید در مقبره مستوفی الممالک(دفتر اداره امور بین الملل حرم بانوی کرامت) حضور یافت و با اهدای یک جلد کلام الله مجید نفیس با ترجمه انگلیسی از وی تقدیر شد.
خاطرنشان می‌شود، جمعی از خادمان حرم مطهر، سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، سردار بهادر اسماعیلی جانشین فرمانده نیروی انتظامی استان قم و جمعی دیگر از شخصیت‌ها از رئیس ستاد کل ارتش پاکستان در حرم مطهر استقبال کردند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه