روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۱۱ تير - شماره 4160

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام:

انرژی برق زیرساخت سلامت، امنیت و رفاه مردم است

 معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام گفت: انرژی برق زیرساخت سلامت، امنیت و رفاه مردم است
سعید هژبری در آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: سال گذشته اوج مشکلات مردم با اعمال خاموشی‌های متعدد بود که خوشبختانه با تدبیر صنعت توانیر و تزریق ۶ هزار مگاوات برق به شبکه، ناترازی‌ها جبران شد.
وی ادامه داد: سال گذشته با اعمال خاموشی‌های متعدد اقدام به جبران ناترازی شد در حالی‌که امسال با مدیریت میزان مصرف در حوزه‌های مختلف و طراحی مدل‌ها، مشکل مصرف مشترکین نسبت به سال قبل تاکنون مرتفع شده است. هژبری اضافه کرد: اربعین یکی از مباحث بسیار مهم استان است و با توجه به پیش بینی عبور ۵ میلیون زائر از طریق مرز مهران و اینکه این واقعه در تابستان گرم قرار گرفته است باید به صنعت برق و اهمیت زیرساختی آن در ارائه خدمات به زوار توجه کرد.
مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب کشور نیز گفت: شرکت‌های توزیع برق پیشانی توانیر هستند، همکاران و پرسنل شرکت‌های توزیع در ۲ سال اخیر که ناترازی در تولید و میزان مصرف وجود داشت، بار سنگینی را به دلیل نارضایتی مردم تحمل کردند. علی اسدی افزود:  شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام در ارتقای شاخص‌ها، رشد قابل توجه‌ای داشته‌ است، وی در مورد اربعین گفت: زیرساخت اصلی در مرز مهران، شبکه پایدار برق است و عملکرد سایر دستگاه‌ها در بحث پیاده‌روی بزرگ اربعین منوط به زیرساخت برق است. اسدی  از آمادگی اکیپ های این شرکت برای کمک در رفع نیازهای اربعین در استان ایلام خبر داد و گفت: در صورت وجود هرگونه مشکل و نیاز نیروهای خدمات رسان در کوتاهترین زمان ممکن پای کار خواهند بود ، رسالت ما تامین و انتقال برق پایدار و بویژه برنامه ریزی برای عبور از روزهای اوج مصرف تابستانی است ، اما این راه پر فراز و نشیب با فرهنگ سازی و مشارکت نهادهای تبلیغی و فرهنگی هموار و آسان تر می شود. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام نیز در این آیین گفت:احداث نیروگاه به توسعه استان کمک می‌کند ، احداث نیروگاه ۱۰۰ مگاواتی می‌تواند کمبودهای استان را با توجه به نیاز مصرف ۴۷۵ مگاواتی جبران کند ولی‌الله ناصری افزود: رفع ناترازی در تولید و مصرف نیازمند تلاش بسیار است و باید دقت نظر را در نهایت چابکی به عمل آوریم. وی ادامه داد: ایلام استانی با ظرفیت‌های بالا در حوزه نفت و گاز است و باید با بکارگیری این پتانسیل‌ها به نفع خود از آنها بهره‌مند شد.
 ناصری گفت: هدف‌گذاری‌ها براساس توانمندی‌های موجود در بین پرسنل شرکت مشخص شده است و چشم‌انداز  ما تبدیل توزیع برق ایلام به شرکتی پیشرو در کشور است.
در پایان  از خدمات هادی شیرخانی مدیرعامل پیشین شرکت  برق  تقدیر گردید و ولی الله ناصری بعنوان مدیرعامل جدید  شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام  معرفی شد.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه