روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير - شماره 4158

رئیس خدمات فنی و مهندسی شرکت گاز استان خوزستان:

اتمام مطالعات گازرسانی 85 روستای استان خوزستان

 در راستای تامین زیر ساخت گازرسانی در بخش روستایی، مطالعات گازرسانی 85 روستای استان طی سه ماهه نخست سال جاری انجام گرفته است.
وحید خوش خواهش رئیس خدمات فنی و مهندسی این شرکت گفت: طی سه ماهه نخست سال جاری، مطالعات 85 روستای استان طی 28 مجموعه پیمانی و 500 کیلومتر شبکه گذاری انجام گرفته است.  خوش خواهش با بیان مطلب فوق افزود: با اجرایی شدن این 28 مجموعه پیمانی، 2400 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند خواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:
آغاز عملیات توزیع
  3500  کولر گازی و یخچال میان نیازمندان بوشهری
 حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر  با شرکت در مراسم آغاز توزیع 2 هزار کولر گازی و 1500 دستگاه یخچال میان نیازمندان هم استانی که به صورت وبینار با حضور سید مرتضی  بختیاری برگزار شد، اظهار داشت: کمیته امداد هدیه خدا به مردم ایران اسلامی است و نهادی است که از همان ابتدا خوشنام، موثر و در همه ماموریت ها موفق بوده است. مراسم آغاز عملیات توزیع  2 هزار کولر گازی و 1500 دستگاه یخچال میان مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان بوشهر به صورت وبینار با حضور سید مرتضی بختیاری و حضرآ ایت الله صفایی بوشهر نماینده لی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر برگزار شد.
در این مراسم سید مرتضی بختیاری ریاست کمیته امداد کشور با اشاره به اینکه رسیدگی به محرومان و مستضعفان از جمله وظایف کمیته امداد است، افزود: این نهاد در مسیر ولایت و خدمت رسانی به مردم حرکت می‌کند.
وی با عنوان اینکه مأموریت کمیته امداد بسیار حساس به شمار می‌رود، افزود: حضرت امام راحل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دلیل دغدغه حمایت از محرومان و مستضعفان، فرمان تشکیل کمیته امداد را صادر کرده بودند.
وی ضمن تقدیر و تشکر از نماینده ولی فقیه  و مجموعه امدادگران در استان بوشهر گفت: وجود نعمت بزرگی همچون نماینده ولی فقیه دراستان باعث شده همه حول یک محور وحدت و هماهنگی بسیار خوبی در رسیدگی به محرومان داشته باشند. بختیاری با اشاره به توزیع 2 هزار کولر گازی و 1500 یخچال میان نیازمندان استان بوشهر گفت: این استان به واسطه شرایط اقلیمی و گرمای بسیار طاقت فرسا به شکل ویژه در نظر گرفته شده است تا مشکلات نیازمندان به لوازم ضروری سرمایشی مرتفع شود.
وی خاطر نشان کرد: انشاالله با حمایت های دولت، نمایندگان مجلس، نمایندگان ولی فقیه در استانها و استاندارها در نظر داریم برنامه های  سنگینی در امر اشتغال و خودکفایی و همچنین مسکن اجرایی کنیم و اطمینان داریم با مدیریت خوب مدیران کل و امدادگران خدوم  و جهادی در استانها می توانیم قدم های موثری را برداریم. در ادامه مراسم آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ضمن تقدیر از خدمات نهاد انقلابی کمیته امداد گفت: از خدمات صادقانه امدادگران خدوم و انقلابی این نهاد ارزشمند و یادگار پربرکت حضرت امام (ره) تشکر  و قدر دانی میکنم. آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه کمیته امداد هدیه خدا به مردم ایران اسلامی است گفت: این نهاد از همان ابتدا خوشنام، موثر و در همه ماموریت ها موفق عمل کرده است. وی با تقدیر از تلاش کمیته امداد  و خیران نیکوکار برای تهیه لوازم ضروری سرمایشی نیازمندان خاطر نشان کرد: اگر مرسوم شود که مردم داری و خدمات مردمی هدف انسانها باشد و با تمام وجود و جهادی عمل کنند آثار و برکات خوبی به همراه خواهد داشت. نماینده ولی فقیه در استان تاکید کرد: باید همه ما در سایه وحدت و همدلی کاری کنیم که در استان زر خیزی همچون بوشهر  حتی یک خانواده نیازمند و مستمند وجود نداشته باشد. لازم به ذکر است در راستای تامین لوازم ضروری مددجویان نیازمند و با توجه به شرایط گرمای طاقت فرستا در استان بوشهر بیش از 2 هزار کولر گازی و 1500دستگاه یخچال فریزر به مبلغ بیش از 40 میلیارد تومان تامین و در حال توزیع میان نیازمندان هم استانی می باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه