روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۷ تير - شماره 4158

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان خبر داد:

صدور اخطار قطعی برق برای ۱۴ اداره کل در مازندران

 مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران گفت: ۱۴ دستگاه اداری در مرکز استان به دلیل رعایت نکردن مصوبه هیئت دولت در زمینه کاهش مصرف برق اخطاریه دریافت کردند و در آستانه قطعی برق قرار دارند.
سید کاظمی حسینی کارنامی در جلسه قرارگاه عملیاتی گذر از اوج بار ۱۴۰۱ اظهار کرد: براساس مصوبه هیئت دولت، مصرف برق ادارات باید در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعات غیراداری ۶۰ درصد کاهش یابد. یعنی باید به اندازه ۷۰ درصد مصرف برق سال گذشته در ساعات اداری و ۴۰ درصد مصرف برق پارسال در ساعات غیراداری مصرف برق در ادارات ثبت شود و در غیر این صورت برق این واحدها قطع خواهد شد.
وی افزود: تاکنون به ۱۴ اداره کل اخطار قطع برق داده شده و در صورت رعایت نشدن الگوی مدیریت مصرف  برق این دستگاه‌ها تا پایان این هفته قطع خواهد شد.
این مسئول خاطرنشان کرد: با وجود تاکیدات مکتوب و مراجعه حضوری بازرسان این شرکت، اقدام کافی برای مدیریت مصرف برق از سوی این دستگاه‌ها انجام نشده است و به همین دلیل به این ۱۴ اداره کل اخطار داده شد تا نسبت به کاهش مصرف برق اقدام کنند. در صورت استنکاف مطابق تبصره ۳ بند ۲ مصوبه هیئت دولت، این شرکت نسبت به قطع برق آن دستگاه‌ها اقدام می‌کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه