روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۱ تير - شماره 4154

تکمیل بزرگراه محور دالکی به کنارتخته در اولویت قرار گرفته شود

 استاندار بوشهر با بیان اینکه بزرگراه بوشهر به شیراز یکی از راه‌های مواصلاتی مهم است گفت: تکمیل این بزرگراه از جمله محور بزرگراه دالکی به کنارتخته در اولویت برنامه وزارت راه و شهرسازی قرار گرفته شود.    
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی استان بوشهر
 احمد محمدی‌زاده  در بررسی محور بزرگراه دالکی به کنارتخته در 2 استان بوشهر و فارس توجه به طرح‌های راهسازی یکی از مهمترین برنامه‌های استان دانست و اظهار داشت: توسعه طرح‌های بزرگراه در محورهای مختلف مورد توجه ویژه است.
وی نقش محور بزرگراه دالکی به کنارتخته را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه این طرح تأثیر مهمی ایمن سازی محور مواصلاتی 2 استان بوشهر و فارس دارد تأکید کرد: یکی از مطالبات مهم مردم تکمیل بزرگراه دالکی به کنارتخته و لازم است وزارت راه و شهرسازی در تأمین اعتبار و تسریع در تکمیل آن تلاش کند.
استاندار بوشهر ضرورت اصلی توسعه استان‌، را زیرساخت حمل و نقل دانست و بیان کرد: اکنون بخش زیادی از محورهای اصلی مواصلاتی جاده‌ای استان بوشهر به بزرگراه تبدیل شده که تکمیل بزرگراه محور دالکی به کنارتخته باید در اولویت وزارت راه و شهرسازی به ویژه شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل قرار بگیرد.
محمدی‌زاده با اشاره به تدوین برنامه برای توسعه شتابان استان در عرصه‌های اقتصادی و معیشتی اضافه کرد: نخستین شرط برای توسعه، بسترسازی حمل و نقل آسان است که وجود راه‌های ایمن از جمله توسعه آزاد راه و بزرگراه و خط ریلی مورد توجه قرار دارد.

انبار احتکار 500 تن گندم
در مینودشت کشف شد
 سرهنگ«فرزاد تاجره» اظهار داشت: طرح عملیاتی مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور، در دستور کار ماموران پلیس آگاهی شهرستان مینودشت قرار گرفت.
وی افزود: در این راستا ماموران موفق شدند طی عملیاتی 500 تن گندم احتکار شده در  یک انباری اطراف شهر را کشف کنند.سرهنگ تاجره تصریح کرد: برابر اعلام کارشناسان، ارزش این مقدار کالای کشف شده 57 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در این عملیات یک نفردستگیر و پس از تشکیل پرونده به مراجع ذیصلاح معرفی شد .

آسمانی شدن مامور پلیس
 در آزادشهر
 فرمانده انتظامی استان از آسمانی شدن همکار انتظامی ستواندوم «مصطفی سوسرائی» حین انجام وظیفه در شهرستان آزادشهر خبر داد.سردار «سعید دادگر» اظهار داشت: بامداد امروز همکار وظیفه شناس انتظامی آزادشهر به منظور بررسی سرقت کابل برق و دستگیری سارقان  به یکی از مناطق شهرستان اعزام شد.
وی افزود: متهمان به محض مشاهده پلیس با استفاده از تاریکی هوا از محل متواری که همکار خدوم انتظامی حین تعقیب و گریز سارقان بر اثر برخورد با کابل برق فشار قوی قطع شده، بشدت مجروح و به بیمارستان منتقل شد.فرمانده انتظامی گلستان گفت: متأسفانه بعلت شدت جراحات، این مامور انتظامی به خیل همکاران شهیدش پیوست.سردار دادگر ضمن تسلیت عروج شهادت گونه ستواندوم «مصطفی سوسرائی»، خاطرنشان کرد: جان برکفان ولایت در لباس مقدس پلیس همواره نشان داده اند برای دفاع از امنیت و آرامش مردم تا پای جان تلاش خواهند کرد.گفتنی است دو سارق کابل برق نیز با تلاش ماموران انتظامی دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه