روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۱ دوشنبه ۳۰ خرداد - شماره 4152

در نشست سریال تلویزیونی مطرح شد

مهدی فرجی: «حکم رشد» لات بازی را ترویج نکرده!

 مهدی فرجی ـ تهیه‌کننده ـ در نشست خبری سریال «حکم رشد» در پاسخ به انتقادهایی مبنی بر رواج خشونت در این سریال، تاکید کرد که این سریال پاک و پاکیزه پخش شده و ترویج خشونت در آن نداشته‌اند و با وجود اینکه از سریال به عنوان یک مجموعه پلیسی یاد می‌شود، اما هیچ صحنه درگیری و ترویج لات بازی در آن وجود نداشته است.
 نسشت خبری سریال «حکم رشد» با حضور عوامل سریال از جمله مهدی فرجی تهیه کننده، حسن لفافیان کارگردان، حمید ابراهیمی، حسین احمدی نیا، مجتبی فلاحی، علیرضا مهران، آزیتا ترکاشوند و نیلوفر شهیدی بازیگران سریال پیش از ظهر یکشنبه (۲۹ خرداد ماه) در ساختمان روابط عمومی کل صدا و سیما برگزار شد.
* به ساخت فصل دوم فکر نکرده‌ایم
مهدی فرجی درباره‌ی انتقادها مبنی بر ترویج خشونت در «حکم رشد» اظهار کرد: اتفاقا یکی از انتقادها این بود که چرا سریال با وجود اینکه پلیسی است اما هیچ‌گونه درگیری در آن وجود ندارد. شاید برای بیان برخی مطالب نیاز به تصویر کشیدن این چهره‌ها داشتیم اما ترویج لات بازی نکردیم بلکه ترویج اقتدار خانواده، مادر، پلیس و امنیت کردیم که به نظرم موفق بوده ایم. این سریال قهرمان داشت و وجه جوانمردی، احترام به والدین، انصاف، رعایت حرمت مردم و نامردی نکردن در بین شخصیت های موافق و مخالف در آن دیده شد.
وی با بیان اینکه پلیس در سریال «حکم رشد» پلیس مقتدری بود، گفت: ارتباط ما با همکاران نیروی انتظامی این معنی را در بر داشت که نسبت به کاراکتر پلیس حس مثبت ایجاد شد و آن را دوست داشتند.
فرجی درباره‌ی ساخت فصل دوم «حکم رشد» نیز یادآور شد: خیلی ها می‌گویند فصل دوم را بسازید اما به آن فکر نکرده‌ایم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه