روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۳۰ خرداد - شماره 4152

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه:

صنایع و ادارات در پیک تابستان امسال ضروری است

 كرمانشاه – ليلا حياتي - باحضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان کرمانشاه، مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه و با دعوت جمعی از مسئولان سازمان صنعت، معدن، تجارت، سازمان جهاد کشاورزی، امور اقتصادی استان، شرکت برق منطقه ای غرب و سازمان بازرسی جلسه هماهنگی برنامه ها و اقدامات مورد نیاز برای مدیریت مصرف و کنترل پیک بار تابستانی در شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برگزار شد.
در این  جلسه که به منظور تعامل و هم افزایی جهت مدیریت مصرف بار انرژی 1401 برگزار شد، محمد مرادی مدیرعامل این شرکت با تشکر از همکاری صنایع، ادارات و کشاورزان در سال گذشته، گفت: باتوجه به افزایش دمای هوا و تقاضای زیاد برای انرژی برق، به همکاری صنایع، کشاورزان و ادارات دولتی نیازمندیم.به همین دلیل هر ساله تفاهمنامه هایی با مشترکین کشاورزی و صنایع برای مدیریت مصرف بار داریم.
وی همچنین استفاده از مولدهای اضطراری در ساعات اوج مصرف، خاموش کردن سیستم های روشنایی، سرمایشی و مصارف غیرضروری در پایان وقت اداری، انجام سرویس دوره ای تجهیزات سرمایشی و مشخص نمودن فردی به عنوان مدیر انرژی را به عنوان اهم انتظارات از دستگاه‌های اجرایی برای عبور از پیک بار تابستان سال جاری برشمرد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان کرمانشاه تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی افزایش شدید مصرف برق استان نسبت به سال قبل، استفاده از رمز ارزهای غیر مجاز در شبکه است که مقابله با آنها از الویت های اصلی شرکت است و در مانور های اخیر دستاوردهای قابل قبولی در کشف بدست آمد. در این جلسه عملکرد اجرای طرح مدیریت بار شهرک های صنعتی در پیک بار 1400 تشریح شد و پس از طرح مشکلات توسط مدیران واحدهای صنعتی و لزوم توجه به مدیریت مصرف بار در استان کرمانشاه، همکاری و تعامل طرفین مورد تاکید قرار گرفت.
 یادآور می‌شود: در این نشست پیرامون مراکز غیر مجاز استخراج رمز ارز دیجیتال، مدیریت انشعاب های غیرمجاز، تعدیل و تغییر ساعات کاری ادارات، ارائه پیشنهادهای مرتبط با مدیریت مصرف برق صنایع و تامین برق مشترکان بالای پنج مگاوات، بحث و تبادل نظر شد.

پذیرش و انتشار 2 مقاله علمی كاركنان نفت و گاز مسجدسلیمان در كنفرانس های بین المللی و ملی
مقاله علمی تهیه شده 2 تن از کارکنان اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان در کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت در کشور دانمارک و ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق و سیستم های هوشمند پذیرفته و منتشر شد .
در نخستین پژوهش علمی ، سید سامان میرعبدالی در مقاله ای که با عنوان «شناسایی و اولویت بندی عوامل ایجاد تأخیر در پروژه های فناوری اطلاعات و ارتباطات براساس استاندارد مدیریت پروژه PMBOK با استفاده از روش دلفی فازی و تحلیل سلسله مراتبی دلفی فازی» تهیه گردیده موفق شد مقاله خود را در دبیرخانه دومین کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت ، اقتصاد و حسابداری که در شهر کپنهاگ کشور دانمارک قرار دارد ثبت و گواهی مربوطه را دریافت نماید .
این مقاله به صورت مجازی در کنفرانس عنوان شده ارایه گردید .
سید سامان میر عبدالی نگارنده این مقاله، دانش آموخته مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع است و بعنوان سرپرست تعمیرات الکترونیک اداره مخابرات شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان خدمت می نماید .
در دیگر دستاورد علمی کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان ، آقایان صمد محمودی برام و محمد چراغیان در یک تحقیق علمی مشترک که با عنوان «طراحی یک کنترلر بهینه با استفاده از یادگیری تقویتی در حضور نویز فرآیند و اندازه گیری» به رشته ی تحریر در آمده ، موفق شدند مقاله خود را در ششمین کنفرانس ملی مهندسی برق و سیستم های هوشمند پذیرش و بصورت سخنرانی مجازی در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد ارایه نمایند .
صمد محمودی برام با 12 سال سابقه خدمت دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک است و محمد چراغیان نیز در مقطع کارشناسی ارشد اتوماسیون و ابزار دقیق فارغ التحصیل شده است .

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه