روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ دوشنبه ۳۰ خرداد - شماره 4152

به مناسبت هفته محیط زیست انجام شد ؛

بازدید مشترك HSE شركت نفت و گاز مسجدسلیمان و اداره حفاظت محیط زیست از كارگاه طرح نگهداشت و افزایش تولید نفت مخزن لالی

 رییس واحد حفاظت محیط زیست اداره H.S.E شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان به همراه روسای ادارات حفاظت محیط زیست شهرستان های مسجدسلیمان و لالی از کارگاه پیمانکار توسعه مخازن نفت مستقر در منطقه بازدید به عمل آوردند .
در این بازدید مشترک ، ابوذر شجاعی برجوئی به همراه مصطفی یوسفی قندعلی و مهدی زمانپور با حضور در کارگاه شرکت جهان پارس پیمانکار طرح توسعه مخزن لالی بنگستان که یکی از پروژه های توسعه 28 مخزن شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب می باشد ، از نحوه فعالیت و رعایت استانداردها و الزامات زیست محیطی این شرکت بازدید نمودند .
مدیر کارگاه شرکت جهان پارس طی اظهار داشت : سرلوحه ی اهداف و برنامه های این شرکت ، توجه به الزامات زیست محیطی از جمله احداث شبکه جمع آوری و ایجاد سیستم تصفیه فاضلاب و استفاده از آب خروجی پکیج تصفیه خانه برای توسعه فضای سبز می باشد .
سید حکمت خاموشی افزود : در همه عملیات های منتهی به توسعه ی این مخزن نفتی ، الزامات زیست محیطی در صدر امور قرار دارد و با جدیت دنبال می شود به گونه ایکه ضمن ایجاد و توسعه فضای سبز با استفاده از گونه گیاهان و نهال های سازگار با اقلیم منطقه ، به دنبال آن هستیم فعالیت های ما کمترین اسیب را به محیط زیست گیاهی و جانوری وارد نماید .
هیأت بازدید کننده در ادامه از بخش های مختلف این کارگاه از جمله شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب – سردخانه زیر صفر و بالای صفر نگهداری مواد غذایی – آشپزخانه – مخازن ذخیره سوخت – انبار جمع آوری و نگهداری پسماند صنعتی و شیمیایی – انبار رو باز – انبار جمع آوری زباله های قابل بازیافت و خشک و فضای سبز احداث شده توسط این شرکت بازدید و ضمن ابراز رضایت از اقدامات انجام شده در جهت پاسداشت محیط زیست ، این اقدامات را الگویی ارزشمند برای سایر شرکت های خصوصی فعال در عرصه صنعت نفت عنوان نمودند . 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه