روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۲۴ خرداد - شماره 4148

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اعلام کرد؛

تخصیص ۱۲۹۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های صنعتی آذربایجان‌شرقی

 آذربایجان شرقی – لیلا پاشایی: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: در سفر هیئت دولت به استان نتایج خوبی حاصل شد و یک هزار و ۲۹۰ میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های صنعتی این استان تخصیص یافت که رقم بی سابقه ای است.
صابر پرنیان اظهار کرد: تامین و ایجاد زیرساخت های شهرک های صنعتی آذربایجان شرقی موجب ایجاد بستر مناسبی جهت جذب سرمایه گذاری و تولیدات است و در این خصوص نیز اقدامات مناسبی انجام می شود.
وی با اشاره به مطالبه عمومی برای تشکیل شرکت مس آذربایجان گفت: رئیس جمهور در این سفر بر این حق مردم آذربایجان تاکید کرد و برای اینکه تشکیل شرکت مس آذربایجان محقق شود به صورت جدی پیگیری خواهیم شد  تا مراحل اجرایی آن انجام شود. وی همچنین گفت: بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات برای طرح های نیمه تمام و واحدهایی که می خواهند توسعه پیدا کنند در قالب سرمایه در گردش پرداخت می شود که در طول تاریخ صنعت آذربایجان شرقی بی‌نظیر است. وی افزود: چون آذربایجان شرقی قطب صنایع غذایی کشور است و در این بخش نیاز به سرمایه در گردش داشتیم با این اعتبار مشکلات واحدهای تولیدی این بخش برطرف و کیفیت و کمیت آن ها حفظ می شود.
پرنیان همچنین با اشاره به جلسه ۳.۵ ساعته وزیر صنعت، معدن و تجارت با فعالان تمام رشته های صنعتی و معدنی استان، گفت: در این جلسه توافق شد تا صنعت خودروسازی در استان گسترش یابد و خط بدنه و رنگ ایران خودرو تبریز آغاز به کار کند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه