روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۳ خرداد - شماره 4135

شهرک های صنعتی قزوین، پیشگام ملی در جذب سرمایه‌گذاران

مدير عامل شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين گفت: از ابتداي سالجاري تاكنون 46 قرارداد با سرمايه گذاران داخلي و خارجي جهت استقرار در شهركها و نواحي صنعتي استان منعقد شده است.
به گزارش روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين، « رضا صفاري « در حاشيه بازديد از چند واحد توليدي در شهرك صنعتي ليا اظهار داشت: 20 هکتار از اراضی شهرکها و نواحی صنعتی در سال توليد، دانش بنيان ، اشتغال آفرين به 46 متقاضی سرمایه گذاری واگذار  شده كه این نشان از عزم دولت و مسئولین اجرایی استان در حمایت از سرمایه گذاری داخلی و خارجی و رونق تولید و توسعه صادرات است.
وي تصريح كرد : قطعا با فعال سازی واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی شاهد اشتغال پایدار جوانان عزیز خواهیم بود. به نحوي كه با راه اندازي كامل اين واحدها زمينه اشتغال ۹۹۵نفر فراهم ميشود.
صفاري سرمايه گذاري در اين واحدهاي صنعتي را شش  هزار ۷۴۴ ميليارد ريال عنوان كرد.
رئيس هيئت مديره شركت شهركهاي صنعتي استان بيشترين واگذاري اراضي صنعتي را به ترتيب در شهركهاي صنعتي حكيمه ، خرمدشت و ليا عنوان كرد.
اين مقام مسئول، تحقق شعار توليد، دانش بنيان ، اشتغال آفرين را در گرو رشد سرمایه گذاری دانست و اظهار داشت: با توسعه شهرک های صنعتی تقاضا محور، می توان سرمایه گذاری های صنعتی در کشور را افزایش داد و به این ترتیب شاهد افزایش ساخت و ساز واحدهای تولیدی و رونق و جهش تولید داخلی بود.  صفاري در پايان افزود: تا پايان سالجاري طبق برنامه عملياتي و شاخصهاي مصوب جذب 145 سرمايه گذاري داخلي و خارجي در دستور كار اين شركت مي باشد.

شهردار کرمانشاه:
آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان های خدمت رسانی به جامعه شهروندی است
 سرعت عمل همراه با دقت و ویژگی برجسته آتش نشانان است
 شهردار کرمانشاه در بازدید از مجموعه سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه با اشاره به اینکه آتش‌نشانی یکی از مهمترین سازمان های خدمت رسان به جامعه است، گفت: سرعت عمل همراه با دقت یکی از ویژگی های بارز آتش‌نشانان است.
به گزارش مرکز اطلاع رسانی شهرداری کرمانشاه، دکتر نادر نوروزی در بازدید از ستاد فرماندهی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه اظهار داشت: آتش نشانی یکی از مهمترین سازمان های خدمت‌رسان به جامعه است.
وی با اشاره به شاخصه ایثار، شجاعت، سرعت عمل همراه با دقت و توانمندی نیروهای خدمت رسان آتش نشانی به عنوان ویژگی‌های لازم برای آتش‌نشانان، افزود: این شاخصه‌ها از نکاتی‌است که باید مد نظر آتشنشانان قرار گیرد تا در هنگام کمک به شهروندان دچار مشکل نشوند. شهردار کرمانشاه تصریح کرد: هماهنگی مجموعه آتشنشانی با سایر ارگان‌ها خوب است اما باید این هماهنگی به منظور عملکرد بهتر در زمان بروز حوادث و بحران‌ها افزایش یابد. وی ادامه داد: ایستگاه‌های جدید بر اساس نیاز و ضرورت با مکان یابی دقیق در راستای تامین امنیت جامعه شهروندی احداث شود.
نوروزی خاطرنشان کرد: باید به توسعه و تجهیز ایستگاه‌های آتش‌نشانی موجود توجه ویژه شود.
وی به رشد و توسعه شهر کرمانشاه اشاره کرد و افزود: در همین راستا باید به بحث آموزش و ارتقاء سطح دانشی آتش‌نشانان توجه شود.
شهردار کرمانشاه برای برگزاری دوره‌های آموزشی برای آتش‌نشانان و حفظ آمادگی لازم آنان تاکید کرد

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه