روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ سه شنبه ۳ خرداد - شماره 4135

مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران:

برای اجرای طرح فاضلاب قائمشهر، پیگیر تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم

  مدیرعامل آب و فاضلاب استان مازندران با اشاره به لزوم اجرای طرحهای جمع آوری و تصفیه فاضلاب در شهرهای استان گفت: برای اجرای طرح فاضلاب در قائمشهر پیگیر دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی هستیم
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان مازندران، مهندس برارزاده با بیان اینکه مطالعات طرح فاضلاب این شهر از سال ۱۳۸۶ آغاز و پس از پیگیریهای انجام شده و اخذ مجوزات لازم، ازسال ۱۳۹۱ عملیات اجرایی آن شروع شد افزود: هدف از انجام این طرح اجرای ۶۲۰ کیلومتر شبکه جمع آوری تصفیه خانه فاضلاب به ظرفیت ۷۲۸۴۰ مترمکعب درشبانه روز می باشد.
وی، با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح نیاز به دریافت تسهیلات بین المللی از بانک توسعه اسلامی است، تصریح کرد: ازسال ۱۳۹۱ پیگیرهای لازم برای دریافت این تسهیلات انجام شد ولی با وجود بازدیدهای صورت گرفته توسط کارشناسان این بانک تاکنون این امر تحقق نیافت.
مهندس برارزاده، خاطرنشان کرد: با توجه به عدم دریافت تسهیلات از بانک توسعه اسلامی، تا کنون با استفاده ازاعتبارات ملی تملک زمین تصفیه خانه در حدود ۷.۵ هکتار خریداری شد.
مدیرعامل آبفامازندران، ادامه داد: براساس پیش بینی های صورت گرفته بیش از  ۲۱۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل این طرح نیاز است که با توجه به تخصیص اعتبارات سالانه، عملیات اجرای طرح در حال پیگیری و انجام  بوده و پس از تامین اعتبار مناسب، سرعت اجرای طرح نیز افزایش خواهد یافت.
وی با تاکید بر اینکه همکاران شرکت شبانه روز تلاش دارند طرحهای در دست اقدام با سرعت انجام و به اتمام برسد، گفت: تا زمانی که مراحل اجرای طرح و شرایط لازم برای بهره برداری ازتاسیسات فراهم نشود، اتصال مشترکین به شبکه جمع آوری  فاضلاب امکان پذیر نخواهد بود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه