روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ چهارشنبه ۲۸ ارديبهشت - شماره 4131

مدیرکل کار و تعاون مازندران:

اطلاعات درآمدی مبنای دهک بندی یارانه بگیران است

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت که اطلاعات درآمدی و دارایی های افراد، ملاک و مبنای دهک بندی یارانه بگیران است.
به گزارش روبط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، علی باقری در جریان بازدید از مرکز پاسخگویی به مراجعه کنندگان طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها که در محل ساختمان شهید خالپور این اداره کل راه اندازی شده است، افزود: جاماندگان از یارانه نگران نباشند و دولت برای رفع این مشکل تدابیر ویژهای اتخاذ کرده است.
وی با بیان اینکه دولت تنها به دهک های اول تا نهم که از نظر سطح درآمدی و معیشتی پایین تر از دیگران هستند، یارانه پرداخت می کند، اظهار داشت: افرادی که در دهک اول تا سوم هستند، چهار میلیون ریال و در سایر دهک ها نیز سه میلیون ریال یارانه دریافت می کنند.
وی تصریح کرد: تدابیر ویژه ای برای رسیدگی به درخواست افرادی که یارانه آنها بنا به دلایل قطع شده است اتخاذ شد تا پس از ارایه مدارک مستند، نسبت به برقراری یارانه اقدام شود.
وی گفت: افرادی که ازدواج کردند و یا می خواهند یارانه خود را از سایر اعضای خانواده تفکیک کنند باید به پلیس + ۱۰ مراجعه و طبق روال قانونی مراحل را دنبال کنند.
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه معیشت‬  و  
باقری افزود: مردم می توانند نسبت به دریافت پاسخ برخی از سوالات پر تکرار به سایت این اداره کل به آدرس mazandaran.mcls.gov.ir مراجعه کنند.
وی با تاکید بر رسیدگی به همه درخواست های جاماندگان از دریافت یارانه، افزود: مردم می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی به آدرس hemayat.mcls.gov.ir و همچنین تلفن گویای ۰۹۲۰۰۰۰۶۳۶۹ ، از نحوه دهک بندی خانوارها و همچنین ثبت درخواست خود برای برقراری یارانه اطلاع یابند.
وی گفت: با توجه به اطلاع رسانی گسترده مراجعه به اداره کل نسبت به روزهای نخست طرح مردمی عادلانه سازی یارانه ها، کمتر شده است.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه