روزنامه کائنات
1

صفحه اول

۱۴۰۱ دوشنبه ۱۹ ارديبهشت - شماره 4124

حجت الاسلام رئیسی: دولت خود را موظف به تنظیم بازار و حفظ آرامش مردم می‌داند

 رئیس جمهور تاکید کرد: دولت خود را موظف می‌داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن، مانع برهم خوردن آرامش مردم شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه روز یکشنبه هیات دولت از اقدامات وزارت بهداشت و درمان در برقراری بیمه همگانی سلامت برای ۵ میلیون نفر از هموطنان و اجرای قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری قدردانی کرد.
رئیس جمهور همچنین با قدردانی از تحت پوشش بیمه قرار گرفتن داروهای بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج، از مسئولان خواست که این اقدامات ارزشمند را با تسریع در پرداخت مطالبات بیمه‌ها و بیمارستان‌ها کامل کنند.
رئیسی در ادامه سخنان خود، افزایش‌ بی‌دلیل قیمت‌ها و رها شدگی بازار را موجب نگرانی مردم عنوان کرد و گفت: دولت خود را موظف می‌داند با تدابیر مناسب برای تنظیم بازار و نظارت بر آن و همچنین باز کردن گره‌های زندگی مردم به جامعه آرامش ببخشد.
رئیس جمهور در همین راستا متذکر شد که دولت برای حفظ آرامش بازار و کمک به معیشت مردم تا زمان عرضه کالابرگ الکترونیکی مبالغی را به عنوان کمک هزینه معیشتی پرداخت خواهد کرد.
رئیس جمهور با اشاره به سرمایه‌گذاری ۱۷ میلیارد دلاری پیشرانان اقتصادی در پروژه های کلان کشور متذکر شد که در این حوزه باید در همین یک سال اول کاری دولت گام‌های موثری برداشته شود.
رئیسی از افزایش سرمایه‌گذاری خارجی و بهره‌وری به عنوان الزامات رشد اقتصادی یاد کرد و گفت: همه وزارت‌خانه‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رشد اقتصادی و افزایش بهره‌وری به موضوع سرمایه‌گذاری توجه ویژه داشته باشند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه