روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۱۷ ارديبهشت - شماره 4122

ثبت بیش از 132 هزار تماس مشترکان آب و فاضلاب استان بوشهر از طریق سامانه 122

 سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر با اشاره به برقراری سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات مشترکین آب و فاضلاب گفت: در سال گذشته 132 هزار تماس شهروندان با سامانه 122 برای رسیدگی به مشکلات آنان ثبت شده است.
ابوالحسن عالی با بیان اینکه روزانه به‌صورت متوسط به 362 تماس پاسخ داده شده است اظهار داشت: بررسی آمار تماس شهروندان با سامانه 122 شرکت آب و فاضلاب نشان می‌دهد در سه ماه نخست سال گذشته 27 هزار و 891 تماس به سامانه یاد شده برقرار شده که این میزان در سه ماهه دوم به 45 هزار و 314 تماس افزایش یافته است.
وی با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال گذشته بیش از 31 هزار تماس با سامانه 122 ثبت شده است افزود: در سه ماهه چهارم سال 1400 بیش از 27 هزار تماس برقرار گردیده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر اضافه کرد: در سال گذشته، مدیر، کارشناسان و بازرسان دفتر ارتباط شرکت آب و فاضلاب استان 155 بازدید میدانی از محل‌های گزارش شده داشته‌اند.
عالی با بیان اینکه استان بوشهر از سوی شرکت مهندسی شرکت آب و فاضلاب کشور در زمینه رفع حوادث به عنوان استان برتر در سال گذشته معرفی شده است خاطر نشان کرد: به 95 درصدتماس های مربوط به درخواست آب تانکری پاسخ  مثبت داده شده است و آب تانکری به صورت رایگان در اختیار مشترکین قرارگرفته است.
وی با اذعان به اینکه همکاران ما به صورت 24 ساعته در این مرکز در خدمت هم مردم برای رفع مشکلات هستند عنوان کرد: مرکز ارتباط با مشترکین شرکت آب و فاضلاب به منظور رفاه حال و امکان ارتباط سریع و دوسویه آنان به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر افزود: تمامی تماس‌های برقرار شده از کل سطح شهرهای  وروستاهای استان توسط تلفن‌های ثابت و همراه بدون پیش شماره با تلفن سه رقمی 122 به مرکز ارتباطات مردمی 122 این شرکت متصل و سوابق آن در نرم افزار مدیریت تماس سامانه ثبت میشود

جلسه شورای اداری امور مالیاتی استان قزوین با حضور مشاور عالی رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور
  در جریان سفر ریاست جمهور و هیات دولت، جلسه شورای اداری اداره کل امور مالیاتی استان قزوین با حضور شیرمردی مشاور عالی و بازرس ویژه رئیس کل سازمان امور مالیاتی کشور برگزار شد.
   به گزارش روابط عمومی اداره کل امور مالیاتی استان قزوین، مشاور عالی و بازرس ویژه رئیس کل در این دیدار با اشاره به نقش بسیار مهم و تعیین کننده مالیات در تامین هزینه های دولت خاطرنشان کرد: در سال‌های اخیر در تهیه لایحه بودجه سعی می‌شود که سهم درآمدهای مالیاتی نسبت به سال قبل افزایش داشته تا از این طریق مالیات بتواند جایگزین درآمدهای نفتی گردد.ازاین‌رو، گسترش پایه‌های مالیاتی و حرکت به سمت اقتصاد بدون نفت، مورد تأکید جدی قرارگرفته است و در این میان، موضوعاتی مانند شناسایی منابع جدید مالیاتی، تمکین مالیاتی و معافیت‌های مالیاتی، جلوگیری فرار مالیاتی و ... از اهمیت زیادی در تأمین منابع مالی بودجه برخوردار خواهد بود.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود اظهار داشت: مالیات سرلوحه برنامه های اقتصادی دولت است و اقتصاددانان و در رأس آنها مسئولین نظام مالیاتی می کوشند با شفاف سازی و تبیین نقش مالیات در گرداندن چرخ اقتصادی کشور، راهکارهایی را که موجب افزایش اعتماد عمومی و میزان مشارکت آنها در پرداخت مالیات باشد، اجرائی نماید.
دکتر شیرمردی افزود: نظام مالیاتی در دوره تحولی می‌کوشد موانع و مشکلات پیش رو را با اتخاذ تدابیر مناسب برطرف سازد. بر این اساس، برنامه ریزی برای مبارزه با فرار مالیاتی و گسترش خدمات الکترونیکی از اساسی ترین محورهای برنامه‌های سازمان مالیاتی می باشد.
در ادامه این جلسه اعضای حاضر به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و مشاور عالی  رئیس کل نیز خاطرنشان نمود؛ تمامی موارد اعلام شده و همچنین مکاتباتی که از سوی همکاران به اینجانب ارائه شده است به ریاست محترم سازمان انتقال و پیگیری های لازم در این زمینه صورت خواهد پذیرفت.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه