روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۱ شنبه ۱۷ ارديبهشت - شماره 4122

توسط مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان صورت گرفت ؛

بازدید از پست‌‌های برق شهرستان رامهرمز

  مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خورستان به همراه نماینده شهرستان رامهرمز، از پست‌های برق این شهرستان برای گذر از پیک تابستان 1401 بازدید کردند.
محمود دشت‌بزرگ به همراه ابراهیم متینیان نماینده مردم شهرستان‌های رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی و هرمز بهاروند فرماندار شهرستان رامهرمز از پست‌های برق انتقال و فوق توزیع این شهرستان بازدید کردند‌.
بازدید از پست برق هرمز و بررسی اضافه کردن یک ترانس جدید و افزایش ظرفیت آن برای تامین برق شهرک صنعتی مربچه یکی از محورهای این بازدید بوده است‌.
در ادامه از پست برق دشت لاله بازدید صورت گرفت و چگونگی افزایش ظرفیت آن برای تامین برق مورد نیاز پتروپالایش ابوالفارس که در دست احداث است، مورد بررسی قرار گرفت.
بازدید از پتروپالایش ابوالفارس یکی دیگر از برنامه‌های مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای خوزستان و مسئولین شهرستان رامهرمز بوده است.
محمود دشت‌بزرگ همچنین با حضور در پست برق رامهرمز 1 علاوه بر بررسی آمادگی شبکه ناحیه مارون برای گذر از تابستان 1401، با پرسنل این ناحیه گفت‌و‌گو و به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد. در این برنامه دیدار و گفت‌و‌گو که تا پاسی از شب طول کشید، احداث دیسپاچینگ فوق توزیع ناحیه مارون در پست برق هرمز رامهرمز نیز مورد بررسی قرار گرفت.
کیومرث زمانی معاون برنامه‌ریزی و تحقیقات، سید مهرداد بلادی موسوی معاون بهر‌‌ه‌برداری و رضا محمدیان مدیر امور بهره‌برداری ناحیه مارون نیز در این بازدید حضور داشتند.
بر اساس این گزارش، شرکت برق منطقه‌ای خوزستان وظیفه تامین و انتقال برق در شبکه انتقال و فوق توزیع در دو استان خوزستان و کهگیلویه و بویراحمد را بر عهده دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه