روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ يکشنبه ۱۹ دي - شماره 4057

درجلسه تعامل مدیریت شهرداری امیدیه با سرپرست مدیریت خدمات شرکت آغاجاری مطرح شد:

استفاده از ظرفیت های مشترك با هدف توسعه شهری

 در راستای هم افزایی و مشارکت در فعالیت های عام المنفعه جلسه تعامل رئیس شورای شهرو سرپرست شهرداری امیدیه با سرپرست مدیریت خدمات شرکت بهره برداری نفت و گاز آغاجاری برگزار شد.
 این نشست به میزبانی شرکت آغاجاری و با حضور کمایی سرپرست مدیریت خدمات، لکی رئیس خدمات مهندسی و بهسازی اماکن و تاسیسات ، زیدونی رئیس روابط عمومی ،حسینی رییس دفتر مدیر عامل شرکت آغاجاری و طالب دیلمی رئیس شورای شهر ،جلال قنواتی سرپرست شهرداری و سعیدی  کارشناس ارشد شهرداری امیدیه برگزار شد . مهندس اله مراد کمائی در این جلسه  یکی از مولفه های اصلی موفقیت در فعالیت هارا اجرای کارها بصورت منسجم و گروهی دانست و عنوان کرد: در همین راستا شرکت آغاجاری آمادگی لازم  جهت مشارکت در فعالیت های عام المنفعه شهر امیدیه را دارد.
وی همچنین با اشاره به  ظرفیت های موجود بر توسعه مبلمان شهری  وفضای سبز،زیباسازی مبادی ورودی شهر، ایجاد ساز و کار مناسب جهت حفظ منابع موجود و دارایی ها، انسجام فعالیت هاو تعامل همه جانبه برای استفاده حداکثری از ظرفیتهای موجود تاکید نمود. در ادامه رئیس شورای شهر امیدیه ضمن قدردانی از تشکیل این جلسه گفت: تفکر حاکم در شورای شهر تفکر تعاملی و ارتباط دوسویه با مجموعه نفت و گاز آغاجاری است و ما اعتقاد داریم این دو مجموعه می توانند مکمل هم باشند.
طالب دیلمی بیان کرد: امیدوارم با تداوم این نشست ها و اتخاذ راهکارهای مناسب بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را مرتفع سازیم.
سرپرست شهرداری امیدیه نیز در این جلسه با تشریح اقدامات مجموعه شهرداری در این چند ماه گذشته بیان کرد: در حال حاضر همکاری خوبی بین دو مجموعه بر قرار شده و امیدوارم با تشکیل یک کارگروه فنی تخصصی مشترک بتوانیم با تعامل و هم افزائی در جهت پیشرفت و آبادانی شهر امیدیه گام برداریم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه