روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱۸ دي - شماره 4056

نشست صمیمانه مدیرعامل با کارکنان معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شرکت برق منطقه ای خوزستان

 نشست صمیمانه مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان با کارکنان معاونت برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت، برگزار شد.
در ابتدای این نشست کیومرث زمانی معاون برنامه ریزی و تحقیقات این شرکت، گزارشی از معاونت مربوطه شامل برنامه ها، اقدامات انجام شده و در دست اقدام ارائه کرد.
در ادامه این نشست مدیران معاونت برنامه ریزی و تحقیقات برنامه های واحد خود را تشریح و در راستای اجرای بهتر امور، پیش نیازهای خود را مطرح کردند.
کارکنان معاونت نیز به بیان خواسته ها و مشکلات خود مانند تدوین برنامه هایی برای بالا بردن افزایش توان پرسنل، کمبود نیروی انسانی و مسائل رفاهی با مدیرعامل پرداخته و دغدغه های خود را مطرح کردند. محمود دشت بزرگ مدیرعامل شرکت برق منطقه ای خوزستان نیز پس از شنیدن صحبت های کارکنان معاونت برنامه ریزی و تحقیقات، از نقش پرسنل در پیشبرد اهداف شرکت سخن گفت و از تلاش برای رفع مسائل کارکنان و برنامه ریزی برای بالا بردن جایگاه شرکت، صحبت کرد. مهدی باسطی نیا و کیوان خورسند اعضای هیئت مدیره شرکت ( معاون امور مالی و پشتیبانی و معاون منابع انسانی) و سعید برادران مدیر دفتر هیئت مدیره و مدیرعامل، نیز در این نشست به فراخور موضوعات مطرح شده، پاسخگوی دغدغه های کارکنان معاونت برنامه ریزی و تحقیقات شدند.
به گفته سید حجت اله موسوی سرپرست دفتر روابط عمومی بنا است که این نشست ها به صورت دوره ای در راستای ایجاد تعامل و همگرایی و تعامل درون سازمانی با هر کدام از واحدهای شرکت برگزار شود تا در یک نشست صمیمانه مسائل مطرح و برای آنها راه حل هایی تدوین شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه