روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱۸ دي - شماره 4056

حضور مدیرکل بهزیستی مازندران در منزل خانواده سه عضو دارای معلولیت

 دکتر فرزادگوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در پی انتشارگزارشی در فضای مجازی با حضور در منزل خانواده سه عضو دارای معلولیت با آنان دیدار و از نزدیک مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران ؛ دکتر فرزاد گوهردهی ، مدیرکل بهزیستی مازندران در این بازدید با بیان اینکه ماهانه سه میلیون و ۵۰ هزار تومان به عنوان مستمری و حق پرستاری به حساب این خانواده واریز می شود ، گفت : مبلغ یک میلیون و 300 هزار تومان نیز ماهانه توسط موسسه خیریه بهزیستی بابت هزینه اجاره بها منزل مسکونی خانواده پرداخت می شود و بهزیستی در کنار پرداخت مستمری و حق پرستاری خدمات دیگری نیز به این خانواده ارائه می کند.
وی افزود : با پیگیری انجام شده سومین فرد دارای معلولیت این خانواده نیز در لیست دریافت حق پرستاری قرار گرفته و ان شاالله از ماه آتی مبلغ یک میلیون تومان نیز به مبلغ پرداختی افزوده می شود.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه برای احداث واحد مسکونی رایزنی هایی با شهرداری بهشهر در خصوص صدور پروانه ساختمانی صورت گرفت ، ادامه داد : زمین برای احداث واحد مسکونی برای این خانواده تهیه و امیدواریم با پیگیری های انجام شده و مساعدت های شهرداری به زودی پروانه ساختمانی برای احداث مسکن این خانواده صادر شود.
دکتر گوهردهی احداث واحد مسکونی برای این خانواده را از اولویت های اصلی برشمرد و بیان کرد : یکی از مهندسین دارای دفتر نمایندگی نظام مهندسی در شهرستان بهشهر نیز قول مساعد برای تهیه نقشه ساختمانی این خانواده را داده است که امیدواریم در روزهای آینده این موضوع نیز عملیاتی گردد.
وی افزود : بهزیستی نیز پس از صدور پروانه ساختمانی توسط شهرداری مبلغ 140 میلیون تومان را نیز برای ساخت مسکن این خانواده تسهیل گری خواهد نمود که این مبلغ به صورت دوره ای و پس از بازدید مراحل ساخت در اختیار پیمانکار قرار خواهد گرفت. مدیرکل بهزیستی مازندران با اعلام پرداخت شماره حساب بهزیستی شهرستان برای دریافت کمک های مردمی ، ادامه داد : کمک های مردمی  صورت گرفته برای این خانواده به صورت تجمیعی برای ساخت واحد مسکونی خانواده سه عضو دارای معلولیت هزینه می شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه