روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۶ آذر - شماره 4034

برنامه های هفته بسیج در شرکت آبفا با شکوه تر از همیشه برگزار شد

 فرمانده پایگاه بسیج شهید اشتری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: برنامه های هفته بسیج امسال با شکوه تر از همیشه برگزار شد.
به گزارش کائنات، ایرج رستمی اظهار کرد: امسال مسابقات ورزشی هفته بسیج شرکت آبفا با همکاری کمیته ورزش شرکت و با حضور 46 نفر شرکت کننده برگزار شد که از این اعداد 30 نفر آقا و 16 نفر خانم بودند.
وی افزود: در مسابقات دارت به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در بخش آقایان بهمن افشاری مقام اول، جلیل علیمحمدی دون و علی شامی و مهدی محمدی بطور مشترک مقام سوم را از آن خود ساختند.
فرمانده پایگاه بسیج شهید اشتری تصریح کرد: در بخش بانوان این رقابت ها نیز خانم رقیه بیات و سمیه علیخانی به ترتیب مقام های اول و دوم را بدست آورده و خانم ها زینب براتعلی و منظر تاریوردی مشترکاً مقام سوم را کسب کردند.
وی با اشاره به شرکت 20 نفر ورزشکار از فرزندان همکار در رشته تکواندو نیز خاطرنشان کرد: در این مسابقات نیز آقایان هادی میرزانیا، علی آقایاری، آرتا دانش یار، نیما شمسی، امیر رضا یارسی، المان غلامیان، امیرمهدی یاری، حسام رسولی و محمد طاها اسدی در اوزان مختلف موفق به کسب مقام قهرمانی شدند. رستمی به تجلیل از 12 نفر آزاده شاغل و بازنشسته در شرکت آب و فاضلاب استان زنجان اشاره کرده و گفت: تجلیل از سه نفر از بسیجیان نمونه شرکت توسط وزیر نیرو و بصورت ویدئو کنفرانسی، حضور در همایش اقتدار بسیجیان و درج فرمایشات رهبری و حضرت امام (ره) در فیش های آب و یا بصورت پیامکی را از دیگر برنامه های پایگاه مقاومت بسیج شهید اشتری شرکت آبفا عنوان کرد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه