روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر - شماره 4031

طرح مدیریت پسماند در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اجرایی شد

 رئیس اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از اجرایی شدن طرح مدیریت پسماند در بندر بوشهر و بنادر تابعه خبر داد. به گزارش روابط عمومی، نرگس علیپور رئیس اداره HSE، مدیریت بحران و پدافند غیر عامل اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر در اینباره گفت: در راستای جلوگیری از هدر رفت منابع و اجرای موارد زیست محیطی، طرح مدیریت پسماند و تفکیک زباله از مبدا در زون اداری و عملیاتی اداره کل بنادر و دریانوردی استان اجرایی شد. علیپور افزود: برنامه مذکور شامل نظافت کلیه حوضچه های بندر ،اسکله ها و مناطق عملیاتی و اداری و همچنین  ایجاد نظم و انظباط در قسمت های عملیاتی و اداری میباشد.  وی عنوان کرد: شرکت متولی در این طرح ضمن ارائه گواهینامه مدیریت پسماند به اداره کل بنادر و دریانوردی استان، تمامی موضوعات در جهت جلوگیری از هدر رفت منابع را رصد و اطلاع رسانی می نماید گفتنی است، در ادامه اجرایی شدن طرح مدیریت پسماند، هم اکنون این طرح در بندر گناوه  در حال اجرا میباشد   و این مهم  به ترتیب  در تمامی بنادر تابعه  اجرایی  خواهد شد.

روح اله نوریان خبر داد:
عملکرد پالایشگاه گاز ایلام
با وضعیت عالی ارزیابی شد
 مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه عملکرد این واحد صنعتی توسط شرکت ملی گاز ایران با وضعیت عالی ارزیابی شده است،گفت: این ارزیابی توسط مهندسی ساختار و بهره وری شرکت ملی گاز ایران و در  دو بخش شاخص های اختصاصی و عمومی انجام شده است.
به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی، روح اله نوریان با بیان اینکه شرکت پالایش گاز ایلام با درصد تحقق 91.3 درصد اهداف و برنامه ها با وضعیت عالی ارزیابی گردیده است،افزود: ارزیابی های عمومی شامل محور مدیریت سرمایه انسانی، توسعه دولت الکترونیک ، شفافیت و مدیریت مالی،ایمنی ،بهداشت و محیط زیست، ارتقاء سلامت اداری و حقوق شهروندی  و استقرار نظام های مدیریتی بوده و ارزیابی اختصاصی شامل شاخص های تحقق تولید , مصرف انرژی و گازهای منتشر شده به محیط بوده است.
نوریان با اشاره به اینکه کسب این عناوین با تلاش و کوشش همه همکاران در بخش های مختلف محقق شده است،خاطرنشان کرد: این شرکت در مجموع ارزیابی در محورهای مختلف با 91.3 درصد تحقق اهداف و برنامه ها توانسته در بین شرکت های تابعه شرکت ملی گاز ایران رتبه عالی کسب کند.

دستگیری سارقان حرفه ای در ارومیه
   جانشین فرمانده انتظامی استان از شناسايي و دستگيري سارقان حرفه ای مغازه با اعتراف به 20 فقره سرقت در ارومیه، خبر داد .
 به گزارش کائنات، سرهنگ ایرج حسنخانی در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستاي تبيين و عملياتي نمودن اهداف قرارگاه تشديد مبارزه با سرقت  و در پی وقوع چندین فقره سرقت مغازه در سطح شهرستان ارومیه که باعث ايجاد جو نا امني و نارضايتي مردم شده بود، يك تيم مجرب از کارآگاهان  اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي استان تشکیل و مراتب به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت.
وی افزود :  در بررسی های به عمل آمده، كارآگاهان با انجام اقدامات پیچیده اطلاعاتی و پلیسی و روش های نوین کشف جرم موفق شدند ضمن شناسایی خودروی مورد استفاده سارقین، احدی از سارقین سابقه دار را شناسایی و با تعقیب و مراقبت شبانه روزی طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند. جانشین فرمانده انتظامی استان تصريح کرد:  در تحقيقات پلیسی به عمل آمده متهم به انجام 20 فقره سرقت مغازه به ارزش بیش از 2 میلیارد ریال و معرفی یک نفر همدست اعتراف کرد. سرهنگ حسنخانی درپایان با بیان اینکه در این راستا 2 متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند، از شهروندان خواست با عمل به توصیه های پلیسی ذیل از سرقت احتمالي محل كسب خود پيشگيري كنند  وی توصیه کرد: برای درب مغازه از قفل های سوئیچی با ضریب امنیت بالا و به جای قفل آویز از قفل کتابی استفاده نمایید،  محل کسب خود را مجهز به دزدگیر و دوربین مدار بسته نمایید، با حضور مشتری، محل کسب خود را حتی برای یک لحظه ترک نکنید، به قفل درب شیشه سکوریت اکتفا نکنید، حتی در تعطیلی کوتاه مدت کرکره آن را قفل نمایید، در ایام تعطیلات به طور مستمر به محل کسب خود سرکشی و قفل ها را بازدید نمایید، از نگه داشتن وجوه نقد بیش از حد معمول در مغازه خودداری نموده و آن را به بانک بسپارید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه