روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۱۳ آذر - شماره 4031

سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران در سفر به خوزستان:

زیر ساخت‎های مخابراتی جهت ارتباط غیرحضوری با ذینفعان تقویت می شود

 در جلسه ای با حضور محمدرضا نیک روش فرد سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران، زری میدانی سرپرست شرکت گاز خوزستان، زهیری مدیر منطقه عملیات انتقال گاز و جمعی از مسئولان و کارشناسان مخابرات شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، از ایجاد و تقویت زیر ساخت­های مخابراتی جهت ارتباط غیر حضوری با ذینفعان خبر داد.
به گزارش کائنات، نیک روش فرد گفت: صنعت مخابرات و گاز دو صنعت استراتژیک در دنیای مدرن امروز است و با توجه به اهمیت پایداری انتقال دیتا همچنین تامین شبکه ارتباطات زیرساخت مطمئن، رعایت الزامات پدافند غیرعامل ضروری است.
سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران با اشاره به ظرفیت های استان خوزستان در حوزه فناوری، افزود: استان خوزستان بستر بحران خیزی دارد و به همین خاطر باید از تکنولوژی های فناورانه در جهت تامین امنیت و مدیریت انتقال دیتا بهره گیری شود.
وی در خصوص بکارگیری از زیرساخت‌های پیشرفته‌ی مخابراتی، اظهار کرد: با توجه به کیفیت ارتباط و تعامل با مشتریان، ایجاد زیرساخت‌های مخابراتی به ارتقای ارائه‌ی خدمات غیر حضوری و بالا بردن سطح تعاملات با ذینفعان کمک شایانی می‌کند.
گفتنی است پس از این دیدار، محمدرضا نیک روش فرد سرپرست مخابرات و تلمتری شرکت انتقال گاز ایران و جمعی از اعضای هیات مدیر گاز خوزستان، مدیران خطوط انتقال و شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از مانیتورینگ و دیسپاچینگ گاز خوزستان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه