روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر - شماره 3763

علی ملكی: هدف گذاری اجتماعی اندیشه به سمت شهری ورزش محور شكل گرفته است

 شهردار اندیشه با اشاره به نقش مهم ورزش در توسعه ، پیشرفت و ارتقا فرهنگ اجتماعی و اقتصادی هر جامعه گفت :  شکل گیری شهری با محوریت ورزش از دیدگاهها و سیاستهای اصلی شهرداری اندیشه در شهر است و سعی نموده تا با بروزرسانی امکانات و تجهیزات ورزشی به سمت این هدف‌گذاری حرکت کند .
وی ادامه داد : در این راستا به غیر از اجرای دو فاز از پیست دوچرخه سواری و سالن های ورزشی ، مجموعه های ورزشی آقایان و خانمها و استخرهای سرپوشیده و مجموعه المپیک طرح های بزرگ دیگر در آینده شاهد افتتاح آن خواهیم بود .
شهردار اندیشه در بخشی دیگر سخنان خود اظهار داشت : در کنار این امکانات نیز برای دست یابی به اهداف ذکر شده در کلیه نقاط سطح شهر و بوستانهای درون شهری و خطی وسایل مختلف ورزشی ایجاد گردیده است تا در کوتاه ترین زمان ممکن شهروندان بتوانند به ورزش بپردازند . علی ملکی یادآور شد : این وسایل بدنسازی از جمله امکانات ورزشی است که در بوستانها و پارکهای شهر نصب شده تا شهروندان از آن استفاده کنند که در راستای عدم بلا استفاده شدن آن ، طرح تعمیر و نو سازی این وسایل هم اکنون در سطح شهر در حال اجراست و امیدوارم با حمایت همه مسئولین و مردم بتوانیم به این هدف بزرگ دست یابیم.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه