روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۲۲ مهر - شماره 3763

بازدید مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از شهرک شهید صالحی

  شهبازی مدیر عامل شرکت گاز استان کرمانشاه در معیت دکتر مصری نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از شهرک شهید صالحی از نزدیک مشکلات و موانع پیش روی گازرسانی به شهرک مذکور را بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ نمودند.
دکتر مصری عنوان نمود: باتوجه به قدمت حدود 60 ساله این شهرک، از ابتدا دارای مشکلات عدیده ای بوده که یکی از اساسی ترین مشکلات آن باتوجه به فاصله 30 کیلومتری از شهر کرمانشاه تأمین سوخت مایع جهت ساکنین می باشد که خوشبختانه شرکت گاز استان طی چند سال گذشته  پیگیری های خوبی درراستای گازرسانی به این شهرک بعمل آورده است که طی بازدید روز جاری  قول مساعد بمنظور پیمان سپاری و شروع گازرسانی از آبان ماه سال جاری داده است.
وی در ادامه افزود: شهرک مذکور مستعد پذیریش 10 الی 12 هزار خانوار را دارد که با تأمین زیر ساخت هایی از جمله گازرسانی  ظرفیت خوبی در راستای رفاه و آسایش ساکنین ایجاد خواهد گردید.
شهبازی مدیرعامل گاز عنوان نمود: در حال حاضرکلیه روستاهای منطقه میاندربند از نعمت گاز طبیعی برخوردار می باشند و تنها این شهرک بدلیل عدم دریافت مجوزهای لازم از سوی مراجع قانونی گازرسانی آن به تأخیر افتاده که با پیگیری ها و مکاتبات با بنیاد مسکن و شهرسازی زمینه گازرسانی به شهرک مذکور فراهم گردیده است .
درپایان شهبازی یادآورد نمود:  هم اکنون نقشه برداری، بازاریابی و طراحی اولیه این شهرک براساس وضع موجود انجام گردیده ودرصورتیکه بنیاد مسکن مجوزات لازم به شرکت گازاستان ارائه نمایدانشاالله از آبان ماه سال جاری نسبت به پیمان سپاری آن اقدام و در شش ماهه آینده این شهرک از نعمت گازطبیعی برخوردار خواهد گردید.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه