روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ اسفند - شماره 4562

قضاوت کارمند برق منطقه‌ای خوزستان در مسابقات تکواندو


 با دعوت رسمی کنفدراسیون تکواندو آسیا ، اسماعیل اسفندیاری کارمند شرکت برق منطقه‌ای خوزستان در مسابقات بین المللی باشگاه‌های آسیا (پرزیدنت کاپ) و جام فجر قضاوت کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای خوزستان، سی و سومین دوره مسابقات بین المللی جام فجر در گروه G1 و ششمین دوره مسابقات جام ریاست (WORLD TAEKWONDO PRESIDENT›S CUP) به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در تهران برگزار و اسماعیل اسفندیاری  با دعوت رسمی کنفدراسیون آسیا ( ATU)  در این دوره از مسابقات قضاوت کرد.
وی در پایان این مسابقات توسط نماینده فنی فدراسیون جهانی آقای کوک هیون مورد تقدیر قرار گرفت.
گفتنی است اسفندیاری رییس کمیته داوران هیات تکواندو استان خوزستان و تنها داور درجه یک بین المللی تاریخ تکواندو خوزستان بوده و سفیر مدیریت مصرف در بین ورزشکار است.

صدور ۱۱ مورد تذكر و اخطار به دفاتر خدمات مسافرتی
 و گردشگری آذربایجان غربی
  معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی گفت: با تشدید نظارت‌ها در آستانه عید نوروز ۱۱ مورد تذکر و اخطار به دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان صادر شد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی، رضا حیدری با اعلام این مطلب اظهار کرد: با هدف ارائه خدمات مناسب به مردم و رعایت قوانین به هفت واحد خدمات مسافرتی و گردشگری تذکر و به چهار واحد اخطار کتبی صادر شده و در صورت تکرار اقدامات لازم برای برخورد قانونی در دستور کار قرار خواهد گرفت.
معاون گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی افزود: در سطح استان ۱۳۰ واحد خدمات مسافرتی و گردشگری وجود دارد که اغلب این دفاتر در ارومیه هستند.
او گفت: مردم در صورت داشتن هرگونه شکایت از عملکرد واحدهای خدمات مسافرتی و گردشگری می‌توانند از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ شکایت خود را ثبت کنند که پس از ثبت شکایت، مطالبات مردمی به اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان‌ ارجاع داده می‌شود و پس از بررسی کارشناسان، نتیجه اعلام خواهد شد.

فرمانده یگان حفاظت اراضی استان بوشهر خبرداد؛ رفع تصرف 7 هزار متر از اراضی ملی از چنگال زمین‌خواران در بوشهر
 فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی بوشهر، از رفع تصرف اراضی ملی و دولتی استان به مساحت 7 هزار متر مربع در شهرستان کنگان به ارزش 45 میلیارد تومان خبر داد.
رضا جعفری فرمانده یگان حفاظت اراضی راه و شهرسازی بوشهر اظهار کرد : 7 هزار مترمربع از اراضی شهر بنک از توابع شهرستان کنگان به ارزش 45 میلیارد تومان رفع تصرف شد.
جعفری با اشاره به اهمیت و ضرورت حفاظت از اراضی ملی و دولتی استان ادامه داد: تیم‌های گشت و مراقبت یگان حفاظت اراضی در سراسر استان بوشهر  به صورت پیمایش روزانه در حال گشت زنی برای رصد اراضی ملی و دولتی تحت پوشش هستند و در صورت مشاهده موارد مربوط به تصرف این اراضی اقدامات قانونی لازم را انجام می‌دهند.
وی گفت: با توفیقات ارزنده‌ی دستگاه قضا در امر مقابله با ساخت و ساز‌های غیرمجاز و رفع تصرف اراضی ملی و دولتی با همکاری خوب دستگاه‌های متولی اراضی دولتی و همراهی موثر نهاد‌های اطلاعاتی استان، امید است این امر با جدیت هرچه بیشتر استمرار داشته باشد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه