روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۲ يکشنبه ۲۰ اسفند - شماره 4562

امام جمعه تبریز:

اقدامات کمیته امداد در مبارزه با فقر ارزشمند است


  آذربایجان شرقی - لیلا پاشائی : امام جمعه تبریز گفت: اقدامات کمیته امداد در ۴۵ سال گذشته در مبارزه با فقر و توانمندسازی نیازمندان ارزشمند است.
آیت الله سیدمحمدعلی آل هاشم در دیدار با جمعی از مدیران، خیران و نخبگان کمیته امداد امام خمینی(ره) آذربایجان شرقی به مناسبت سالروز تاسیس این نهاد افزود: دستور تاسیس کمیته امداد در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی توسط امام خمینی(ره) نشانه توجه ویژه وی به امور محرومان است.
وی با قدردانی از خدمات کمیته امداد و خیران و نیکوکاران در رفع محرومیت در جامعه، اظهار کرد: این مراکز دوشادوش کمیته امداد در بحران های مختلفی از جمله ایام کرونا مجاهدت کردند.
آیت الله آل هاشم، با اشاره به در پیش بودن عید نوروز و ماه مبارک رمضان، ادامه داد: خیران و نیکوکاران در روزهای پیش رو، نیازمندان را بیش از پیش حمایت کنند و در افطاری های ماه رمضان نیازمندان را فراموش نکنند.
مدیرکل کمیته امداد امام (ره) آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گفت: جشن نیکوکاری هر سال در آستانه عید نوروز به منظور تامین مایحتاج عمومی خانواده‌های نیازمند همزمان با سراسر کشور در این استان برگزار می‌شود.
غلامعلی ملامهدی، افزود: مردم و خیران برای کمک به نیازمندان می توانند کمک های خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۱۵۱۲۷ واریز کنند تا به دست نیازمندان برسد.
وی با بیان اینکه کد دستوری #۰۴۱*۸۸۷۷* نیز برای سهولت بیشتر در ارایه کمک‌ ها از طریق تلفن همراه پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: سایت کمیته امداد به آدرس Emdad.ir و سایت اکرام به نشانی Ekram.Emdad.ir نیز آماده جذب کمک‌های مردم و خیران است.
ملامهدی، ادامه داد: علاوه بر موارد فوق، پایگاه‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.
۷۹ هزار خانوار در استان تحت پوشش کمیته امداد هستند و از این تعداد ۶۵ هزار خانوار ماهانه ۶۷۰ میلیارد ریال از این نهاد حمایتی حقوق و مستمری دریافت می‌کنند.
امسال ۱۱ هزار فرصت شغلی از سوی کمیته امداد در استان ایجاد و برای ۶۵۰ نفر کاریابی شده است.
کمیته امداد ۱۴ اسفند سال ۱۳۵۷ به فرمان امام خمینی رهبر کبیر انقلاب تاسیس شد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه