روزنامه کائنات
8

صفحه آخر

۱۴۰۰ يکشنبه ۲۱ شهريور - شماره 3976

مهدی فخیم زاده: کرونا از هلی کوپتر بازی «خواب و بیدار» هم سخت تر است

 مهدی فخیم زاده که این روزها در سریالی با عنوان «اپیدمی» با موضوع کرونا به ایفای نقش می پردازد، از دشواری های کار در شرایط کرونا سخن می گوید و یادآور می شود: من در هر شرایطی کار کردم؛ از کارهای دشوار در بمباران تهران در سال ۶۰ گرفته تا کارهای تاریخی و هلی کوپتربازی «خواب و بیدار» و غیره، اما شرایط کرونایی تجربه ای است که هیچگاه تا به حال نداشتم و با همه اینها فرق می کند.
ساخت سریالی درباره ی «حضرت ابراهیم(ع)» هم از سوی صداوسیما به تازگی به این کارگردان پیشنهاد شده که فخیم زاده عنوان کرد، این پیشنهاد را نپذیرفته و این روزها مشغول نگارش سریالی با مضمون پلیسی است و به دنبال ساخت آن است.
مهدی فخیم زاده درباره ی فعالیت در روزهای دشوار کرونایی تاکید کرد: شرایط حال کرونایی تجربه ای است که هیچ گاه تا به حال نداشتم. من در بمباران تهران در سال ۶۰ کار کردم آن موقع کارگردان هم بودم، تهیه کننده هم بودم. فیلمی مثل «فرار» را کار کردیم اما این شرایط نبود. آژیر می کشیدند، یک گوشه فرار می کردیم و پناه می گرفتیم. بعد که بند می آمد ادامه کارمان را انجام می دادیم ولی حالا ترس پنهان و آشکار در همه ما به وجود آمده است. خودم که کاری شروع نکردم. کارهایی هم پیشنهاد شد، اما نپذیرفتم و مطرح کردم که چگونه در این شرایط کار کنم. چندین کار هم برای بازی پیشنهاد شد که در نهایت «اپیدمی» را پسندیدم. می خواستم نپذیرم اما دیدم که همه عوامل جوان هستند و از تیمشان خوشم آمد و کار را پذیرفتم. 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه