روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۶ شهريور - شماره 3973

برجسته رئیس واحد آیت الله آملی خبر داد:

حضور دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در دومین نمایشگاه ده دانشگاه برتر ایران در عراق

 دکتر حامد برجسته رئیس واحد آیت الله آملی از حضور این دانشگاه در دومین نمایشگاه دانشگاه های برتر ایران در شهر سلیمانیه اقلیم کردستان عراق خبر داد.
 به گزارش کائنات به نقل از روابط عمومی دانشگاه حامد برجسته در تشریح این خبر گفت:  واحد آیت الله آملی به عنوان یکی از واحدهای بین المللی دانشگاه آزاد اسلامی به همراه واحدهای اصفهان و البرز در این نمایشگاه حضور یافت.
 برجسته هدف از این نمایشگاه را معرفی و شناساندن ظرفیت‌های علمی دانشگاههای ایران به استادان، دانشجویان و خانواده های عراقی به ویژه دانشجویان اقلیم کردستان عنوان کرد.
 وی گفت : بزگزاری نشست های مختلف با مراکز علمی اقلیم کردستان.
 معرفی امکانات و توانمندی های دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی.
پاسخگویی به سوالات استادان و دانشجویان و خانواده‌های آنها
 افزایش تعاملات علمی و امکاناتی با مراکزدانشگاهی ایرانی حاضر در نمایشگاه، از جمله برنامه‌ها و دستاوردهای حضور در این نمایشگاه بوده است.
 وی با بیان اینکه توریسم تحصیلی هم از جهت انتقال فرهنگ غنی ایران به سراسر جهان و هم از جهت اخذ منابع مالی برای دانشگاههای ایران بسیار قابل توجه است اظهار داشت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در سال ۱۳۸۹ پس از اخذ مجوزهای لازم از هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی وارد عرصه بین المللی شد و تجارب و دستاوردهای قابل قبولی را کسب نموده است. که امیدواریم با توجه به تجربیات بدست آمده و اقدامات صورت گرفته در آینده نزدیک شاهد حضور دانشجویان خارجی در این دانشگاه باشیم.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه