روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد - شماره 3919

جلیلی:

همه دستگاه‌ها باید برای تامین سلامت جامعه بسیج شوند

 سعید جلیلی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری با بیان اینکه مقوله سلامت فقط متوجه کادر درمان و وزارت بهداشت نیست، گفت: همه دستگاه‌ها باید برای تامین سلامت جامعه بسیج شوند.

سعید جلیلی در بازدید از بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری در جنوب تهران، اظهار داشت: اگر بخواهیم سلامت آحاد جامعه را تامین کنیم باید تمامی دستگاه های مانند وزارتخانه های راه، صنعت، کشاورزی، صدا و سیما و سایر بخش های تاثیر گذار بسیج شوند.
وی اضافه کرد: درست است که امروز عده ای به صورت ویژه و متمرکز به عنوان کادر درمان در بیمارستان ها و وزارت بهداشت فعالیت می کنند ولی مقوله سلامت جامعه مانند امنیت نیازمند همکاری بین بخشی تمامی دستگاه های است.
جلیلی ادامه داد: به هر میزان که سایر دستگاه های دخیل و پشتیبانی کننده از سلامت جامعه پای کار باشند به همان میزان فشار از روزی کادر درمانی کشور برداشته شود.
این نامزد انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه در موضوع شیوع ویروس کرونا کادر درمان کشور با فدا کردن جانشان حماسه آفریدند، خاطرنشان کرد: کادر درمان امروز کشور مانند رزمندگان هشت سال دفاع مقدس عمل کردند و برای کشور افتخار آفریدند.
جلیلی اضافه کرد: عرصه سلامت و پشتیبانی از مدافعان سلامت باید بیش از این جدی گرفته شود تا این افراد زحمت کش با انگیزه و دقت بیشتری بتوانند به وظیفه خود عمل کنند.
وی در بخش دیگر سخنان با طرح این سوال که آیا در بخش سلامت پیگیری مهمتر است یا درمان به موقع، خاطر نشان کرد: در این حوزه از ابتدای انقلاب تاکنون طرح های مختلف اجرا شده است ولی طرح شبکه سلامت از تمامی طرح های اجرایی موفق تر بوده است.
جلیلی یادآور شد: اجرای طرح موفق شبکه بهداشت با توجه به کاهش بار کادر درمانی در بیمارستان های بسیار طرح خوبی بود که باید ادامه داشته باشد.  
سعید جلیلی نامزد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری صبح امروز با حضور در بیمارستان شهدای هفتم تیر شهرری با کادر درمان گفت و گو کرد و از نزدیک در جریان مشکلات کارکنان این بیمارستان قرار گرفت.     
به گزارش ایرنا، انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در ۶ حوزه، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در سه حوزه انتخاباتی و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در یک هزار و ۳۷۲ شهر و چهل هزار و ۶۲۰ روستا و تیره عشایری ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه