روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۶ خرداد - شماره 3919

رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری خبر داد:

نظارت بر اجرای پروژه های ترافیکی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی

  احمد گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری با اشاره به طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های ترافیکی با استفاده از ظرفیت درون سازمانی گفت: ضمن طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های ترافیکی با استفاده از توانمندی همکاران سازمان، در بازدیدهای میدانی مکان‌های مورد نیاز در سطح منطقه شناسایی و نسبت به نصب تجهیزات ترافیکی اقدام شده است.
احمد گوران رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری در جلسه شورای اداری شهرداری ساری گفت: با تأکید طالبی شهردار ساری برنامه‌ریزی جهت سهولت عبور و مرور شهروندان در دستور کار این سازمان قرار گرفت و تمامی فعالیت‌های خود را در راستای شناسایی نقاط حادثه‌خیز متمرکز کردیم.
 وی به طراحی 4 پروژه اصلاح هندسی در یک ماه اخیر اشاره کرد که باهدف بازگشایی گره ترافیکی، ساماندهی ترافیک، نظم‌بخشی به تردد وسایل نقلیه، کاهش تصادفات و تغییر مبلمان شهری به‌ویژه در تقاطع‌ها انجام شد.
 وی به خط‌کشی محوری در معابر شهر ساری اشاره کرد و گفت: خط‌ کشی معابر یکی از اقدامات اصلی این سازمان در راستای ایمنی و نظم‌ دهی به ترافیک شهر و ایمنی شهروندان است که در دوره‌های زمانی مختلف انجام می‌شود.
 گوران یادآور شد: خط‌ کشی 25 هزار متر از معابر سطح شهر جهت سهولت عبور و مرور و ایمن‌سازی تردد شهروندان از دیگر فعالیت‌های سازمان طی یک ماه گذشته محسوب می‌شود.
 رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل‌ونقل شهرداری ساری طراحی و نظارت بر اجرای پروژه های ترافیکی شهر با استفاده از توان درون سازمانی و نصب علائم ترافیکی را از دیگر اقدامات این سازمان نام برد و گفت: در بازدیدهای میدانی مکان‌های موردنیاز در سطح منطقه شناسایی و نسبت به نصب تجهیزات ترافیکی اقدام می‌شود.
 وی ادامه داد: نصب تابلوها و علائم ترافیکی باهدف افزایش ایمنی، کاهش تصادفات، روان‌سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور انجام می‌شود.
 گوران بابیان اینکه فرهنگ‌سازی و آموزش شهروندی درزمینه ترافیک از برنامه‌های آتی این سازمان است، افزود: فرهنگ‌سازی در میان شهروندان نقش زیادی در کاهش ترافیک دارد.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه