روزنامه کائنات
2

سیاست

۱۴۰۰ چهارشنبه ۱۹ خرداد - شماره 3914

رضایی:

امید را به سفره مردم برمی گردانم

 نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد که در صورت انتخاب شدن، امید را به سفره مردم بازمی گردانم.
محسن رضایی  در دومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به این سوال که محوری ترین بیانیه گام دوم انقلاب تقویت امید در نسل جوان کشور است و اصلی‌ترین مانع موجود برای ایجاد امید در میان جوانان را چه می دانید و راهکار عملیاتی شما چیست، خطاب به مردم گفت:  مشکلات شما با شعار، شعبده بازی و حرف های مفت حل نمی شود.
وی با بیان این که مشکلات مردم ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی و سخنرانی به نتیجه نمی رسد، ادامه داد: به قول آن دانشجوی شیمی دانشگاه تهران در حال دستفروشی که گفت «ما از گرسنگی امید می خوریم»؛ او درست می‌گوید چون امید دیدنی است، گفتنی نیست. این نامزد سیردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: دولت ما امید را به سفره شما برمی‌گرداند و یک بار دیگر لبخند پیروزی بر چهره شما خواهد نشست. رضایی افزود: حرف راستی در مناظره قبلی گفته شد مبنی بر این که کسانی که نمی خواهند تا پایان بمانند به مردم اعلام کنند؛ البته با توهین نباید گفته می‌شد اما همان طور که شما احساس کردید تا پایان انتخابات هستم و با همه نامزدها هم رقابت خواهم کرد.
وی همچنین گفت: در مناظره قبلی از ایران و آینده ایران صحبت کردم در اینجا می‌خواهم از مردم ایران و همه اقوام با فرهنگ و تمدن ساز ایرانی از آذربایجان که سر ایران است، از آقا مهدی باکری که از گریز دشمن عبور می کرد از همت، احمد متوسلیان، تهرانی‌مقدم و همه قهرمانان اقوام ایرانی سخن بگویم. ما با هم جنگ و انقلاب را به نتیجه رساندیم لذا دولت ما، دولت همه اقوام ایرانی است.
وی افزود: در دولت من از اهل تسنن تا اهل تشیع حضور خواهند داشت. چرا برخی مرا به اهل زاگرس بودن متهم می‌کنند در صورتی که من به لر بودنم افتخار می کنم. همه بدانند که در دولت بنده، از تمام اقوام استفاده می‌کنم و دولت ما از همه ایرانی ها تشکیل می شود. این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان این که امید زمانی تحقق پیدا می‌کند که انرژی جدیدی در جامعه آزاد شود، تصریح کرد: دولت من، دولت های خواب آلود که شب می خوابند قیمت بنزین را چند برابر می کنند و مردمی که توجیه نشدند و با آنها  صحبت نکرده اند و مردمی که به خیابان می آیند، نیست.
رضایی تاکید کرد: من به ملت ایران قول می‌دهم سال  ۱۴۰۰ سال گشایش ایران خواهد بود؛ امسال که به نام مبارک حضرت ولی عصر(عج) منتسب شده است، آغاز جدیدی خواهد بود ما لبخند را به چهره و برکت را به سفره ایرانیان برمی گردانیم.
وی گفت: آن آخرین ریالی که از جیب و حق شما به جیب دیگران رفته است، دوباره بر خواهد گشت.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه