روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ سه شنبه ۱۸ خرداد - شماره 3913

مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل خبر داد:

برگزاري نشست بررسي يافته هاي طرح سنجش رضايت‌مندي ذینفعان

 نشست بررسی میزان رضایتمندی و تحلیل نقاط قوت و ضعف طرح نظر سنجی از ذینفعان شرکت گاز با حضور مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل  در محل سالن کنفرانس این شرکت برگزار شد.
نشست ارایه دستاوردهای طرح نظرسنجی از ذینفعان با حضور رئیس و معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی ، مدیر عامل و جمعی از مسئولین شرکت گاز استان اردبیل با هدف شناسایی نقاط قوت و ضعف ، برنامه ریزی به منظور ارتقاء سطح کیفی ارایه خدمات و نهایتاً بهبود در میزان رضایتمندی جامعه هدف در سالن کنفرانس ساختمان ستاد مرکزی شرکت گاز استان اردبیل برگزار شد. در این جلسه سردار اسماعیلی مدیر عامل شرکت گاز استان شناسایی نیازمندی ها و انتظارات مشترکین و جوامع هدف را از مهمترین اولویت ها برشمرد و گفت:  طرح سنجش رضایتمندی ذینفعان با محوریت نظام نامه نظر سنجی شرکت ملّی گاز ایران که به ترتیب رضایتمندی کلیه گروههای هدف اعمّ از مشترکین جزء و عمده، مراجعان و متقاضیان، نمایندگان جامعه، تأمین کنندگان، همسایگان تاسیسات و ادارات و .... از عملکرد این شرکت با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی استان در مدّت شش ماه اجرایی شد. اسماعیلی در ادامه ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین را نتیجه افزایش سطح کیفی ارایه خدمات دانست و اظهار داشت: طرح نظرسنجی میزان رضایتمندی ذینفعان از نحوه ارائه خدمات شرکت گاز در 11 شهرستان استان اردبیل، بخش ها و روستاهای تابعه به شیوه نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای اجرایی گردید و نتایج حاصل نشان از روند صعودی میزان رضایتمندی مشترکین از خدمات شرکت طی سالهای متمادی را نشان می دهد.
 اسماعیلی جلب رضایتمندی مشترکین را بعنوان یکی از مهمترین رویکردهای شرکت برشمرد و در این راستا به اقدامات مهم شرکت گاز در جهت بهبود کیفی ارائه خدمات به مشترکین اشاره نمود و خاطر نشان ساخت : راه اندازی سیستم رسیدگی به درخواست ها و شکایات، سامانه تلفنی 194 امداد گاز ، ارایه خدمات الکترونیکی و غیر حضوری در وبسایت شرکت ، ایجاد میز خدمت حضوری و پاسخگویی به هنگام به مراجعان و متقاضیان نمونه ای از این اقدامات می باشد. در این جلسه همچنین اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل توجه به مقوله رضایتمندی در دستگاههای اجرایی را نمونه نظام ندی از مشتری مداری عنوان نمود و در این رابطه به روند صعودی شاخص نرخ رضایتمندی مشترکین شرکت گاز طی سالهای اخیر اشاره کرد و گفت: قطعاً این مهم در گرو سیستمی نظام مند و پاسخگو بوده است و به همین دلیل مبحث رضایتمندی در شرکت گاز استان مبدل به فرهنگ سازمانی شده و از این پس نیز بایستی شرکت گاز بجهت ارتقاء سطح رضایتمندی مشترکین فراتر از انتظارات حرکت نماید. این مقام مسئول انجام پروژه نظرسنجی به صورت مداوم و در بازه زمانی معین را نشان از بلوغ فرهنگ سازمانی شرکت گاز برشمرد و ادامه داد در خروجی طرح نظرسنجی از ذینفعان هر کدام از معاونت های شرکت با توجه به حوزه فعالیت و خدمت رسانی خود این امکان را خواهند داشت که بازخورد عملکرد خود را به صورت دقیق و در قالب آمار و نمودارهای تخصصی مشاهده نموده و نسبت به تبدیل نقاط ضعف احتمالی به قوت و تقویت نقاط قوت خود در جهت خدمت رسانی به مشترکین گامی مهم بردارند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه