روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ چهارشنبه ۲۹ ارديبهشت - شماره 3901

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی:

افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی است

 آذربایجان شرقی - لیلا پاشایی: همزمان با روز ارتباطات و روابط عمومی از روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌ شرقی تقدیر شد.
به گزارش کائنات، همزمان با ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اهداء لوح سپاس از خدمات و اقدامات جابر دل‌جاوید رئیس اداره روابط عمومی و بهروز هوشمند کارشناس روابط عمومی این اداره کل قدردانی کرد.
در متن این تقدیر نامه آمده است؛
امروزه افکار عمومی به عنوان یک ارزش اجتماعی است و اطلاع‌رسانی در اشکال مختلف به ویژه خبر رسانی یکی از مباحث کلیدی و اساسی در جوامع محسوب می‌شود.
در دنیای امروز که ارتباطات و اطلاع رسانی‌ نقش اساسی و حیاتی در توسعه سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایفا می‌کند، روابط عمومی به عنوان قلب تپنده و پل ارتباطی میان افراد جامعه، سازمان‌ها و نهادها از جایگاه ارزشمندی برخوردار می‌باشد.
بدین وسیله با تبریک روز ارتباطات و روابط عمومی از کوشش صمیمانه و تلاش‌های ارزنده‌تان در حوزه ارتباطات و روابط عمومی اداره کل که با همت و تلاش جمعی در سالی که به فرمایش مقام معظم رهبری با نام سال «تولید؛ پشتیبانی ها و مانع زدایی‌ها» مزین گردیده است در راستای تحقق اهداف و استراتژی.های راهبردی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و کسب رضایت مردم  صمیمانه تشکر و قدردانی نموده همواره سربلند و سرافرازی جنابعالی را از خداوند متعال آرزومندم.
حسین فتحی
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه