روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۴۰۰ شنبه ۲۵ ارديبهشت - شماره 3897

به مناسبت روز کارگرصورت گرفت ؛

دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران با مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان

دکتر فرزاد گوهردهی، مدیرکل بهزیستی مازندران به مناسبت روز کارگر با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مازندران با کامران اصغری ، مدیر کل این اداره دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش کائنات، دکتر فرزاد گوهردهی ضمن تبریک روز جهانی کارگر، گفت: روز کارگر، روز تجلیل از خدمات ارزنده ی کارگران شریفی است که به عنوان یکی از مهمترین عناصر پیشرفت، توسعه، بالندگی و خود اتکایی در تمام جامعه محسوب می شوند.
وی افزود : این روزها که درگیر مهار ویروس کرونا در استان هستیم و همه برای مدیریت و شکست کرونا بسیج شده اند، کارگران و نیروهای خدمات رسان نیز در این امر مهم سهیم می باشند ولی متاسفانه این عزیزان کمتر دیده شده اند و ما قدردان زحمات تک تک این زحمت‌کشان هستیم.
مدیرکل بهزیستی مازندران با بیان اینکه کارگران بازوان حرکت هر جامعه‌ای به سوی رشد، تعالی و شکوفایی هستند، ادامه داد : همه ی پیشرفت‌های حاصل در مسیر زندگی نشات گرفته از رشد و پویایی فکر و گسترش اندیشه‌ورزی است و در هر جامعه‌ای که از فرصت اندیشه و بازوی هنرمند کارگران بهتر استفاده شود توسعه و پیشرفت رونقی دو چندان خواهد یافت.
دکتر گوهردهی تاکید کرد : بدون شک بهبود فضای کسب و کار، سرمایه گذاری، اشتغال و رفاه اجتماعی در گرو مشارکت همه  دستگاه ها، سازمان ها، نهادهای مسئول، کارفرمایان و افراد کارآفرین است تا با مسئولیت پذیری اجتماعی و حمایت همه جانبه از کار و کارگر رونق تولید را بیش از پیش شاهد باشیم.
وی با تاکید بر نگاه ویژه مسولین به این قشر زحمتکش جامعه ، افزود: کارگران در خط مقدم جبهه اقتصادی قرار دارند و ما باید قدردان زحمات آنان باشیم.
مدیر کل بهزیستی مازندران یکی از مشکلات امروز جامعه را بیکاری دانست و ادامه داد : با فراهم کردن بستر لازم برای تولید محصولات داخلی علاوه بر اشتغال زایی ، زمینه برای صادرات محصولات و ارزآوری برای کشور فراهم می شود.
فرزاد گوهردهی به آموزش مهارت کسب و کار اشاره کرد و گفت : یکی از اقدامات بهزیستی فراهم کردن بستر لازم برای آموزش مهارت های مختلف فنی و حرفه ای به مددجویان بهزیستی است که پس از کسب مهارت و به خودکفایی رسیدن از چتر بهزیستی خارج شوند. وی با بیان اینکه براساس بررسی های انجام شده بیش از ۶۰ درصد از اشتغال های ایجاد شده بهزیستی پایدار بوده است، افزود: امید است مددجویان تحت پوشش بهزیستی با حمایت اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ارتباط بیشتر با کارآفرینان موفق استان ، مهارت های لازم را در حوزه کسب و کار و فروش محصولات در بازار فراگرفته و بیش از پیش در این زمینه موفق باشند.
مدیر کل بهزیستی مازندران بر تعامل بیشتر با کارآفرینان جهت بکارگیری مددجویان بهزیستی تاکید کرد و ادامه داد: کارآفرینان با بکارگیری جامعه هدف بهزیستی می توانند از مشوق هایی این سازمان برخوردارشوند

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه