روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ اسفند - شماره 3857

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس خبر داد

آزادی 7 زندانی توسط کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی فارس

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: کارکنان این شرکت از ابتدای امسال تاکنون زمینه آزادسازی ۷ زندانی جرائم غیرعمد را فراهم کرده‌اند.
احد فتوحی عنوان کرد: موضوع آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد از ابتدای امسال در قالب طرح خورشید خانه و با همکاری دفتر امور بانوان مورد توجه کارکنان این شرکت قرار گرفت و با همت آنان و در قالب کمک‌های داوطلبانه زمینه آزاد سازی زندانیان و بازگشت آنان به کانون گرم خانواده فراهم شد.
فتوحی با بیان اینکه کارکنان این شرکت همواره در امور خیر پیشتاز هستند، گفت: در بحث کمک‌های مومنانه به منظور تهیه بسته‌های معیشتی ویژه اقشار کم درآمد، ارائه کمک برای حادثه دیدگان سیل و زلزله و تحت پوشش قراردادن ایتام در قالب طرح اکرام ایتام نیز شاهد مشارکت مناسب همکاران بوده‌ایم که این روند همچنان تداوم دارد.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: علاوه بر آن صنعتگران مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان نیز همواره در امور خیز پیشتاز هستند و مشارکت بالایی در زمینه ارائه کمک‌های خیرخواهانه دارند.
استاندار فارس و نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز نیز با اهدای لوح به مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اهتمام و مشارکت و تلاش‌های انجام شده در زمینه برگزاری رزمایش بزرگ علوی  قدردانی کردند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه