روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ سه شنبه ۱۲ اسفند - شماره 3857

موفقیت نسخه الکترونیک نیازمند همراهی همه اجزای درمانی است

 سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی بوشهر گفت:با توقف فرآیند صدور دفترچه جدید برای بیمه شدگان و مستمری بگیران اصلی و تبعی تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی از ابتدای اسفند99 ارائه خدمات درمانی وارد فاز تازه ای شده است.
به گزارش کائنات، دکتر سید جواد رکابپور سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در نشست هم اندیشی  با رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و مدیر کل بیمه سلامت ایرانیان در خصوص نسخه الکترونیک گفت:با فراهم شدن بسترهای صدور نسخه الکترونیک در مراکز تشخیصی و درمانی گامی نو در ارائه خدمات درمانی برداشته خواهد شد و قطعا در موفقیت این طرح همراهی همه اجزای درمانی لازم و ضروری می باشد. دکتر رکابپور گفت: مشکلاتی احتمالی برای خدمت گیرندگان در ابتدای فرآیند توقف صدور دفترچه با همفکری و همیاری همه اجزای درمانی استان قابل بر طرف شدن می باشد و در این راه همگرایی ارائه دهندگان خدمت امری اجتناب ناپذیر می باشد. سرپرست مدیریت درمان تامین اجتماعی اظهار داشت :مدیریت درمان تامین اجتماعی استان در راستای اجرای موفقیت آمیز این طرح ملی آماده پذیرش راهکارها و پیشنهادهای همه دستگاههای مرتبط با موضوع می باشد.
دکتر رکابپور در این نشست ضمن قدردانی از تمامی ارائه دهندگان خدمت به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی گفت:طرح توقف صدور دفترچه تامین اجتماعی در راستای تکلیف قانونی الکترونیکی شدن خدمات درمانی است و سازمان تامین اجتماعی خود را موظف به اجرای این طرح می داند.

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه