روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ اسفند - شماره 3853

2700 خودرو عمومی در سطح استان سمنان به صورت رایگان دوگانه‌سوز شدند

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود  گفت : با اجرای طرح رایگان دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی از ابتدای شروع طرح در مرداد ماه سال جاری تا کنون  2700 دستگاه خودرو عمومی  در پنج کارگاه فعال در سطح استان در حوزه عملیاتی این منطقه گازسوز شده اند.  علی اکبر عربعامری  افزود: از مجموع 3400 خودرو ثبت نام شده در سامانه ‌، تعداد 2700  خودرو به‌صورت رایگان در سطح استان سمنان دوگانه‌سوز و مابقی نیز در حال انجام است .  
وی تصریح کرد: مالکان خودروهای عمومی (وانت‌بار و تاکسی) می‌توانند با مراجعه به آدرس   GCR.NIOPDC.IR  نسبت به ثبت نام و دریافت نوبت تبدیل اقدام کنند .
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود با بیان اینکه هم‌اکنون در فاز نخست اجرای این طرح هستیم ، تأکید کرد: فاز دوم این طرح شامل دوگانه‌سوز کردن خودروهای مسافربر شخصی (اسنپ، تپسی و ...) و آژانس‌های زیر پوشش نظارتی وزارت کشور یا شهرداری‌ها می‌ باشد ، که امیدواریم از هفته آینده وارد این فاز   شویم.
عربعامری خاطر نشان کرد : در حال حاضر از پنج  کارگاهی که به این امر اختصاص داده شده است ، شامل  سه کارگاه در سمنان و دو کارگاه در شاهرود ، همگی فعال و آماده خدمت رسانی می باشند .

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه