روزنامه کائنات
7

شهرستان

۱۳۹۹ دوشنبه ۲۷ بهمن - شماره 3846

افتتاح پروژه تامین آب آشامیدنی روستای چناسک شهرستان آبیک

 همزمان با دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، پروژه تامین آب آشامیدنی روستای چناسک شهرستان آبیک استان قزوین افتتاح و به بهره برداری رسمی رسید.
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین در این مراسم گفت: پروژه تامین آب آشامیدنی روستای چناسک از آرزوهای دیرینه مردم بود که محقق شد و شامل مخزن ۵۰۰ مترمکعبی و ۱۳۰۰ متر خط انتقال می باشد.
داراب بیرنوندی اضافه کرد: اجرای این پروژه با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان صورت گرفته و برای آن اعتباری معادل هشت میلیارد ریال هزینه شده است و هم اکنون یک هزار و ۲۱۵ نفر از اهالی چناسک از آب آشامیدنی سالم و مطمئن برخوردار شده اند.
وی ادامه داد: در حال حاضر نیز چند پروژه آبرسانی روستایی که در مناطق صعب العبور بوده و هزینه بالای اجرایی دارد و بخش خصوصی نیز تمایلی به سرمایه گذاری در آن ندارد با همکاری بسیج سازندگی در حال اجرا داریم که بزودی به اتمام خواهد رسید.
در این مراسم همچنین مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی، توسعه امور شهری و روستای وزارت کشور، سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی کشور، علی فرخزاد، معاون عمرانی استاندار قزوین، فاطمه محمد بیگی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به بیان نقطه نظرهای خود پرداختند.
گفتنی است شرکت آب و فاضلاب استان قزوین تا پایان آذرماه سال جاری خدمات خود را به ۴۳۹ هزار مشترک در سطح استان ارائه داده و هم اکنون ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۹۰ درصد جمعیت روستایی تحت پوشش این شرکت قرار دارند.

 

ارسال دیدگاه شما

عنوان صفحه‌ها
30 شماره آخر
بالای صفحه